Små skogsmaskiner och övriga maskiner

skogs--ATV

3 inlägg 2723 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skogs--ATV

Purple haze  
#36941 Kan nån hjälpa mej med mitt ATV köp .skall använda den till o vinscha fram ved- massaved.som jag senare hämtar med traktorn-sen tänker ja ha den till snöskottning.kinesiska maskiner ska man inte köpa har ja förstått finns det nåra andra hur är det med tex dom franska . det är väl viktigt med hasplåt under .. räcker 400cc ny pris skall helst ligga runt 80.000 kr..



   TS
Avatar Fallback
Yanmar 1502d  
#37027 Hej!
För 80´ får du en fin japansk fyrhjuling vilket jag skulle välja. Har själv en kines och det är 100% skit. Men jag skulle titta på en yanmartraktor också. Det får du en schysst för 40´plus moms. Den drar mycket bättre en vilken fyrhjuling som helst och är inte större. Har en själv som jag köpte när min grizzly inte pallade med det jag ville. Atv är bra om det är slät mark men lutar det lite så väger de för lätt. Gå in på malwa.se och kika.

Väl mött!

Avatar Fallback
Polaris 500  
#37034 Jag har polaris och är väldigt nöjd den är på 500cc. ja tro du får en polaris 800 för 81 000 gå in http://www.polarisindustries.com/sv-se/Vehicles/ och kolla!!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).