Skogsmiljö och Trädlära

Miljöhänsyn utbildning?

5 inlägg 2626 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Miljöhänsyn utbildning?

forest.  
#368748 Behöver bevis för Miljöhänsyn för att få jobba i certiferade skogar
Har gått 3-årig naturbruks skog, det går väl att göra ett test validering för detta?



   TS
Avatar Fallback

Re: Miljöhänsyn utbildning?

alias  
#368786
forest. skrev:Behöver bevis för Miljöhänsyn för att få jobba i certiferade skogar
Har gått 3-årig naturbruks skog, det går väl att göra ett test validering för detta?


Brukar inte de flesta uppdragsgivare kräva "grönt kort" av underentreprenörerna?

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Miljöhänsyn utbildning?

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#368829 Du behöver certifiera ditt företag och då ingår en internetbaserad utbildning som ska göras varje år. Skötselskolan heter det.
Är ganska mycket annat som också ska vara uppfyllt för att bli godkänd.

Avatar Fallback

Re: Miljöhänsyn utbildning?

forest.  
#369151 Är bara anställd. det jag har kvar är Natur miljöhänsyn

   TS
Användarvisningsbild

Re: Miljöhänsyn utbildning?

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#369384 Jaha, men då ska du nog få inloggningsuppgifter av arbetsgivaren så du kan göra skötselskolans utbildning. Så var det iaf 2014 när jag senast hade anställda röjare, jag fick en kod som de skulle ange när de registrerade sig och gjorde utbildningen.
Om det inte är så längre så vet jag inte, men nog borde arbetsgivaren kunna säga hur du ska göra?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar