Före och efter jobbet

Absent friends ...

10 inlägg 4312 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Absent friends ...

Hugin  
#366877 Var är de nu, finns de kvar? Tänker på:
@nolltax, @ skogsrået, @ vad var det nu han hette: jo- lennartsson (möjlig haverist inom mätningsregler), @skogsforskare och även om @totte finns kvar (om än med minskat engagemang - börjar bli gammal och trött, eller någon vanlig skånsk lathet?): Emilia, vart tog hon vägen?
Några sköt ju ut sig under resans gång, men återkom relativt snabbt ( Uven) ... .
Finns säkert fler. Lista gärna, så att vi får en mer komplett lista på dem vi saknar!
Tacksamt också om vi också kan få ett svar på hur läget med dessa "absent friends" framlever sitt liv nu!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

tallen100  
#366881 Bra ide, det är allt några man saknar :smile:

Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

Avslutat-03  
#366885 Bertilsson heter den saknade mätningsexperten. Jag saknar jd-nånting? som ägnade sig en del åt vedhuggning i stor skala. Han hade en förmåga att väcka diskussion.

Användarvisningsbild

Re: Absent friends ...

Bax  
#366901 Medlemmar kommer, medlemmar går, och vissa kommer tillbaka, så är det på alla forum.

Själv saknar jag OAS-forest, jag gillade hans inlägg och bilder om sina små gallringar och vedermödorna med Vimeken.

Användarvisningsbild

Re: Absent friends ...

JensSkoog  
#366904 Jag saknar @Bertilsson Skulle gärna se han här igen!
Undrar hur det gick med "Skogsrået". Hon var ju allvarligt sjuk :cry:

Användarvisningsbild

Re: Absent friends ...

Fredrik Reuter  
#366913 Hej,
Ja, vi kan hoppas att denna tråd lockar tillbaka någon gammal profil.
Lägger till @towes och @masterchief , fast chiefen har ju inte fokus på skog just nu, men det kanske vänder! :-BD

Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

Hugin  
#366925
Andreas77 skrev:Bertilsson heter den saknade mätningsexperten. Jag saknar jd-nånting? som ägnade sig en del åt vedhuggning i stor skala. Han hade en förmåga att väcka diskussion.


Tack, Bertilsson var det! Och jo, jd-nånting var också ett intressant troll, som ägde större delen av Skåne och samtidigt kursade ved i mindre skala ... .

Minns också en intressant norsk gästspelare (kaupangas- eller nåt), som bedrev skogsverksamhet i Ryssland.

- Var det inte någon också som tog med motorsågen, då han flyttade till en oas i Algeriet?

   TS
Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#366927 saknar swe kipp litt, meiner han stava navnet sitt omtrent sånn

Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#366929 Bertilsson jobbar på med problemavverkningar, skriver på sin blogg och hjälper mig med en bristfällig redovisning av ett AU

Avatar Fallback

Re: Absent friends ...

zeetorg  
#366970 "Spindeln" var väl också en ganska flitig användare som verkar ha gått i dvala.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).