Skördare

Ponsse Scorpion skördaren som dataspel

19 inlägg 13809 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Ponsse Scorpion skördaren som dataspel

skogh  
#366098 jo tjenare behöver man allt det för att få spelupplevelsen? det var bättre förr...år 2000

Användarvisningsbild

Sv: Ponsse Scorpion skördaren som dataspel

Fredrik Reuter  
#366312 Det var ingen dålig uppsättning han hade!
Skulle vara ganska intressant att göra en studie på någon som kört skogsmaskin på detta vis i datorn men aldrig i skogen - och få denne i en riktig maskin och se resultatet!
Gissar att det är mycket som skiljer, men vissa saker skulle kunna sitta, i alla fall om datorspelet är väl utvecklat.

   TS
Avatar Fallback

Re: Ponsse Scorpion skördaren som dataspel

Blivande snickare  
#366314 Kör nog ner i första bästa surhål å säger "Det buggar!!!" :D :D :D :D :D

Användarvisningsbild

Re: Ponsse Scorpion skördaren som dataspel

moiam  
#411827 Jag som suttit och nötat Farming Simulator 15 under 300 timmar innan vi fick vår skotare kan ju säga att jag kände mig som hemma ganska omgående. Men då hade jag ju fått tag i riktiga spakar och kopplat till datorn så jag hade väldigt bra spakvana :) Det som är svårt att simulera är körning. Svårt att simulera en slingrande basväg med markens alla features tyvärr.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).