Traktorer och processorer

Førlands 6400 tråd

29 inlägg 14993 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#357686 Gnisten,det tenkte jeg på når jeg bygget det,men valgte en enkel løsning for å se om jeg ble fornøyd med spakene sånn,så har det ikke blitt noe at jeg har satt på
Gassdempere,men kansje det blir en gang i fremtiden.... :???:

   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#357704 Jo man vill se om de funkar med avstånd innan de görs stora konstruktioner.
Satte spakarna på befintliga armstöd innan jag köpte riktiga avsedda för spakmontage och ställbara i olika vinklar

Avatar Fallback

Panorama tak

Førland  
#361568 Ja nå har valmeten vært på operasjonsbordet igjenn,nå for å få bygget glasstak slik som skogsjan har på sin valtra.en vond nakke etter 2 dagers hogst fikk meg til å bestemme meg for å bygge glasstak.nå er rutene limt fast,men mye arbeid gjenstår med overgangen nytt/gammelt tak og div .lite bilder....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Panorama tak

stegmaster  
#361607
Førland skrev:Ja nå har valmeten vært på operasjonsbordet igjenn,nå for å få bygget glasstak slik som skogsjan har på sin valtra.en vond nakke etter 2 dagers hogst fikk meg til å bestemme meg for å bygge glasstak.nå er rutene limt fast,men mye arbeid gjenstår med overgangen nytt/gammelt tak og div .lite bilder....

Det ble jo kanonbra. :-BD

Førland skrev:Håper ikke skogsjan saksøker meg ........

Hmm, det er vel snarere paven som som kommer til å saksøke deg. :mrgreen: :lol: :lol: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

totte  
#361692 Snyggt jobbat!

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#361713 takk takk,å takk til deg totte, som kunne huske tråden av skogsjan og takbygget hans :-BD ,har studert noen timer på bildene hans...

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#361881 Lite bilder på dagens bygging.

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#361892 Ser bra ut att få dit reglagen där istället

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#361895 ja det var akkurat plass nok til bryterne.belysningen er byttet ut til led strimler for å spare plass .kan ta noen bilder av det imorgen

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#362472 Nå er det kun boksen til hyttefilter som gjennstår utvendig,fikk laget en lysbøyle i går,å noen pynte lister i syrefast stål.idag har jeg malt og koblet lysene+div smått. :wink:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

totte  
#362473
Førland skrev:takk takk,å takk til deg totte, som kunne huske tråden av skogsjan og takbygget hans :-BD ,har studert noen timer på bildene hans...


Du har nok studert gott nog! :grin:

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#363851 Nå er hyttefilteret på plass,litt gjennstår innvendig ,høytalere å litt taktrekk,men jeg skal i skogen på lørdag!!!!!! 8)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

Ängagärdet  
#595028 Snart 4 år sedan sista uppdateringen här.
Måste hänt mycket sedan dess!

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#595062 Tja ingen store ombygginger ihvertfall,taket er jeg veldig godt fornøyd med så det var verdt arbeidet :-bd

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).