Före och efter jobbet

Reklam??

23 inlägg 15298 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Reklam??

Rolfnilsson400  
#249860 Använd Avast antivirus och låt den göra en djupscanning, den hittar det mesta ( och är gratis)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Reklam??

IT-SKOGVAKTARN  
#249865 Hej!

Det är svårt att få bort, men den här instruktionen funkar bra.

http://www.wintips.org/remove-certified ... -hijacker/

Avatar Fallback

Re: Reklam??

Tosca  
#257085
halvproffs skrev:Finns ju även en med asiatiska tjejer som dyker upp ibland. Tycker att moralen ska vara hög på Skogsforum.

Den verkar vara enkel att bli av med: Jag sökte på pricerunner efter pannlampor och följde några länkar där - nu kommer det bara pannlampor där asiaterna figurerade tidigare.
Google är fantastiskt enkelspårigt ibland tror jag, som tur är.

Avatar Fallback

Re: Reklam??

Hema  
#362020 Det här hamnar väl halvfel..
På senaste tiden har det kommit upp sådan här reklam på forumet och sådant skräo var väl inte meningen att vi skulle få?
1451743035_screenshot_2016-01-02-14-53-08.png

Avatar Fallback

Re: Reklam??

tallen100  
#362029
halvproffs skrev:Finns ju även en med asiatiska tjejer som dyker upp ibland. Tycker att moralen ska vara hög på Skogsforum.

Föredrar en blå Brunett och en å annan blondin :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Sv: Reklam??

Blivande snickare  
#362039 Jag fick det här gör nån dag sen.

Användarvisningsbild

Re: Reklam??

Fredrik Reuter  
#362051 Hej,
Ja, det är dessa Google annonser som ligger på gränsen och går över den ibland.
Jag tog bort denna för någon dag sedan då jag fick ett mail från en medlem ang dessa annonser. Tyvärr visade det sig nu att de hade flera domäner och flera reklamer med samma innehåll, men nu tror jag att jag fått bort alla.
Det är tråkigt med dessa, jag gillar dem inte alls, och hittar ni några flera är det bara att kontakta mig eller skriva här så ska jag försöka ta bort det så fort som möjligt.

MvH Fredrik

Avatar Fallback

Re: Reklam??

elis  
#362069
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Ja, det är dessa Google annonser som ligger på gränsen och går över den ibland.
Jag tog bort denna för någon dag sedan då jag fick ett mail från en medlem ang dessa annonser. Tyvärr visade det sig nu att de hade flera domäner och flera reklamer med samma innehåll, men nu tror jag att jag fått bort alla.
Det är tråkigt med dessa, jag gillar dem inte alls, och hittar ni några flera är det bara att kontakta mig eller skriva här så ska jag försöka ta bort det så fort som möjligt.

MvH Fredrik


Det är ju synd att du ska behöva hamna i denna sits och merarbetet det medför bara för att du vill (och behöver) ha lite intäkter på sidorna. Skurken här heter google som saknar etiska regler för sin verksamhet, där är intäkter Gud.
Jag uppskattar verkligen att "vårt" forum drivs av någon som har etiska regler i sin verksamhet.
Keep up the good work Fredrik och ursäkta att vi gnäller ibland.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar