Öppna kategorin

Vad fick ni i Julklapp

122 inlägg 36036 visningar 32 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

ananders  
#359811 En rosa batteridriven fotfil från scholl av svärmor :surp: och sambon fick en lika dan :surp: :surp: . Jag undrar allvarligt hur hjärnan fungerar på den damen. Jag är fruktansvärt glad att det är 60 mil mellan henne och mig i vanliga fall. Annars var det bra klappar från sambon, ett par boxar med svenska 40-talsfilmer och presentkort på bio.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

axwell  
#359852
ananders skrev:En rosa batteridriven fotfil från scholl av svärmor :surp: och sambon fick en lika dan :surp: :surp: . Jag undrar allvarligt hur hjärnan fungerar på den damen.


:mrgreen: Om tanken var bra eller eller inte får du ha överseende med, viktigast var att den var GOD :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#359858 Om jag såg rätt i tråden så fick jag en Twistpåse 2013, förra året fick jag inget, men så i år har jag nog varit snäll, för jag fick (av mig själv och tomten) en liten resa till varmare land.... Skall bli trevligt...
Samt att jag gav ett litet bidrag till barncanserfonden....

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

bodaedet  
#359930
ImageUploadedByskogsforum forum1451056340.833298.jpg

Boxen fick jag av barnen och frugan, nu är resten av helgen räddad[emoji3].
Vitlökssalamin med tillhörande dryck av bästa kompisen, bra tillbehör till boxen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Blivande snickare  
#359933
Blivande snickare skrev:Kalsonger, godis och pengar :)

Ungefär samma som i fjol. Fick dessutom en varmare mössa med matchande handskar av mamma. "Ska sen inte användas i arbete å skitnas ner". Jaha, lär inte bli ofta det! :lol:

Köpte för säkerhets skull en egen julklapp för en liten tid sen i form av en 371xpg! :grin:

Zixten skrev:Samt att jag gav ett litet bidrag till barncanserfonden....

Hatten av! ^:)^

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

anersimyra  
#359937 [quote="ananders"]En rosa batteridriven fotfil från scholl av svärmor :surp: och sambon fick en lika dan :surp: :surp: . Jag undrar allvarligt hur hjärnan fungerar på den damen. Jag är fruktansvärt glad att det är 60 mil mellan henne och mig i vanliga fall. Annars var det bra klappar från sambon, ett par boxar med svenska 40-talsfilmer och presentkort på bio.[/s =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

TheJo  
#359974 Blev ett par HVA-handskar och en ask Paradis.
Är ganska noga med att få EXAKT rätt prylar, så far och mor hade inte vågat köpa några mer skogsprylar :roll: :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

zeetorg  
#360003 Håller med, jag kan också vara lite petig med att man vill ha exakt rätt grejor om man önskar sig något.
Därför brukar jag prova att förklara att jag inte vill ha några presenter, men morsan brukar inte vilja lyssna på det örat...

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#360020
ananders skrev:En rosa batteridriven fotfil från scholl av svärmor :surp: och sambon fick en lika dan :surp: :surp: . Jag undrar allvarligt hur hjärnan fungerar på den damen.


Den färgen var väl billigare. :mrgreen:

Nä den jag fick av morsan var blå. Det ska bara bli av att använda den också. :roll:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Hammaren  
#360031
ananders skrev:En rosa batteridriven fotfil från scholl av svärmor :surp: och sambon fick en lika dan :surp: :surp: . Jag undrar allvarligt hur hjärnan fungerar på den damen. Jag är fruktansvärt glad att det är 60 mil mellan henne och mig i vanliga fall. Annars var det bra klappar från sambon, ett par boxar med svenska 40-talsfilmer och presentkort på bio.

Du kanske kan använda den till ryttarna?? :grin:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Seb macahan  
#360126 Julklapp från markgrannen. En bok om skogsbruk och jakt genom tid. Det kommer nog att skapas lite inlägg om det som står i denna. Verkar intressant. Julklapp till mig själv en Vikport till maskinhallen. Sen blir det kanske en skogsrelateraad "leksak" i veckan. Vi får se...

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

JörgenO  
#360239 Jag fick en Lumonite Compass 1000 av min fru.
Hon kanske läser Skogsforum?
Tyvärr har jag ingen användning av den då jag blivit blind.
Jag vart fåfäng och tittade mig i spegeln med lampan i högsta effektläget.

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Hammaren  
#360240
JörgenO skrev:Jag fick en Lumonite Compass 1000 av min fru.
Hon kanske läser Skogsforum?
Tyvärr har jag ingen användning av den då jag blivit blind.
Jag vart fåfäng och tittade mig i spegeln med lampan i högsta effektläget.

Det går nog bra ändå, för det är väl led-lyse.... :oops:

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Blivande snickare  
#360241
JörgenO skrev:Jag fick en Lumonite Compass 1000 av min fru.
Hon kanske läser Skogsforum?
Tyvärr har jag ingen användning av den då jag blivit blind.
Jag vart fåfäng och tittade mig i spegeln med lampan i högsta effektläget.

Förhoppningsvis går blindheten över! :lol:
Stavningen går bra iallafall. Blindskrifts tangentbord? :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Brumsten  
#360245 Hej, mycket svärmor idag!
Vet ni idealvikten på svärmor?

5 kilo inklusive urna! :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).