Öppna kategorin

Vad fick ni i Julklapp

122 inlägg 36041 visningar 32 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Karlsson_98  
#359752 Kumho dubbdäck samt ett Stihl huggarbälte :smile:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Fredrik Reuter  
#359755 Tyvärr inget direkt skogstema för mina klappar i år, men jag är nöjd ändå!
En hel hoper paket som döttrarna pysslat med på fritids, hemstöpta ljus, stakar, grytunderlägg osv osv.
Och boken Hitlers svenska SS-soldater, berättelser och dagböcker.
Bläddrade igenom den som hastigast, tyvärr ingen munter läsning direkt. Men jag är intresserad av WWII med tillhörande kalla kriget så då kan det bli en bra förkovring ändå.

Dubbdäck hade jag annars gärna också mottagit! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

anersimyra  
#359756
1450991601_image.jpeg
:grin: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

machonisti  
#359757 En ytterrock! Skogskläder köper jag själv så tomten kunde inte hittat ett lämpligare plagg.

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Erre  
#359759
anersimyra skrev:
1450991601_image.jpeg
:grin: :wink:


Ser bättre ut! :grin:

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#359762 Reflexväst, löpartights, kalsonger och Fritisfabrikens byxa Nordwand (efter tips från skogsforum). Perfekt!

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

stektlök  
#359763 Kvällsläsning av ett par julklappar !

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

anersimyra  
#359771
Erre skrev:
anersimyra skrev:
1450991601_image.jpeg
:grin: :wink:


Ser bättre ut! :grin:
Tomtemor är familjens " teknikbög," jag får mest hårda klappar.. :grin:
1450994297_image.jpeg

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

JensSkoog  
#359780 Pannlampa från pöjken :grin: Han menade att jag blev mera effektiv i skogen om jag kom mig i arbetet tidigare på morronen när jag inte behöver vänta på solen :lol:
1450995583_julklapp_pannlampa_(4).jpg

Senn blev det ett par böcker, lite andra prylar och en ny morgonrock med sträng besked från fruntimmeret att den gammla trasiga fick jag använda i verkstan :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

JensSkoog  
#359781
lfq skrev:Familjen tycker tydligen att jag behöver stressa ner.
En bilderbok med tillhörande färgpennor. Jag förväntas alltså sitta och färglägga blommor och dylikt.
OBS Tyvärr inga granar eller tallar att färglägga.

Det finns ju dom som lägger mycket tid i korsord, sudoku eller i att sitta vid en TV och låta tiden fly ochså, så färglägging skulle väl ochså vara bra, men det är nu mycket trevligare att skruva på mer eller mindre hopplösa saker i verkstan eller sufra på Skogsforum :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Sidenbladh  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#359784 Böcker, varm tröja och sockor från svärmor (som verkar tro att jag fryser ihjäl annars) och en resa till Island av och med kära hustrun - så jag kan inte klaga. Från mig själv fick jag en flaska mycket god cognac så den ska jag njuta av senare, efter jul :)

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Palakangas  
#359785 Klass två varning från SMHI. Sköna långkalsonger från hon som besöker mig då och då. Hm.. det hänger ihop på något vis. :geek:

Avatar Fallback

Re: Vad fick ni i Julklapp

Førland  
#359797 Jens,er det led lenser h7.?hvis det er det bruker de mye batteri,vi har dem på jobb å alle vil ha min h5(som er en eldre modell å vare dobbelt så lenge) :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

Kse  
#359799 En jacka, en jaktväst, en lödstation, ett tennarmband, ett presentkort hos Husqvarna ÅF och två flaskor med bärnstensfägrad, väldoftande, silkeslen men spjutspetsvass skotsk vällagrad whiskey.

Användarvisningsbild

Re: Vad fick ni i Julklapp

JensSkoog  
#359803
Førland skrev:Jens,er det led lenser h7.?hvis det er det bruker de mye batteri,vi har dem på jobb å alle vil ha min h5(som er en eldre modell å vare dobbelt så lenge) :lol:

Ja, det är LED. Får köra på lägsta nivån så det holler längre. :wink:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).