Socialt (mer om oss)

Krafttag forummedlemmar!

59 inlägg 15974 visningar 16 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Krafttag forummedlemmar!

Seb macahan  
#351691 Hej alla. Jag har noterat moderatorloggen en tid. Att den finns är bra men att den behövs är mindre bra. Att hela världen stundom verkar vara upp och ner och att många är missnöjda med både politik och annat råder ingen tvivel om. Men ska vi inte vara stolta över det vi har och inte sänka oss till nivåer om människors vara eller inte vara i Sverige och med allt vad diskussionen innebär. Jag är glad att hittat skogsforum och berättar ofta och gärna för andra om detta. Men jag skäms när det då och då ska diskuteras radikala åsikter. Vad jag står i frågan själv är en fråga som jag ibland själv behöver fundera på både en och två gånger men, detta är ju ett Skogsforum! Håll med och stäm upp om ni andra som jag tycker lika. Jag respekterar alla debattörer här och många har mycket att tillföra men inte i just detta "heta" ämne. Vänligen Seb



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

Blivande snickare  
#351695 Well spoken! :)
Forumet fungerar lite som en tillflyktsort för mig, säkert för många andra åxå. En plats att diskutera skogen och ta del av det lugn den medför.
En plats att komma undan resten av världen en stund.

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

sundelius  
#351697 Tror att de flesta håller med dig till hundra procent Seb \M/
Har själv några gånger försökt att så ödmjukt jag kan få dessa individer att diskutera de här frågorna på ett annat forum. Alltså, alla får ha sin åsikt och har rätt att göra den hörd men detta är dock SKOGSforum och borde som Uven sagt kunna få vara ett litet andningshål när det är så mycket hat och våld runtom kring oss.

Ser att snickarn redan skrivit det mesta som jag knåpat ihop men det visar bara att de flesta har samma syn som du Seb

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

Seb macahan  
#351699 Då går vi ihop och visar hur många vi är. Det räcker med en tumme upp eller liknande för o visa var man står gällande inläggen och inget annat.

   TS
Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

Tosca  
#351703 Jag tror du har dragit ihop en Gilla-raket,
de flesta som gör dessa övertramp verkar ju både pålästa och åtminstone tidvis välformulerade,
så de borde ju faktiskt inte ha några problem med att förstå vart gränserna finns.

Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

glasshultarn  
#351712 Instämmer helt!

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

Göt  
#351715 Bra talat Seb :-BD ^:)^ ^:)^

Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#351720 [THUMBS UP SIGN]

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#351721
Seb macahan skrev:Hej alla. Jag har noterat moderatorloggen en tid. Att den finns är bra men att den behövs är mindre bra. Att hela världen stundom verkar vara upp och ner och att många är missnöjda med både politik och annat råder ingen tvivel om. Men ska vi inte vara stolta över det vi har och inte sänka oss till nivåer om människors vara eller inte vara i Sverige och med allt vad diskussionen innebär. Jag är glad att hittat skogsforum och berättar ofta och gärna för andra om detta. Men jag skäms när det då och då ska diskuteras radikala åsikter. Vad jag står i frågan själv är en fråga som jag ibland själv behöver fundera på både en och två gånger men, detta är ju ett Skogsforum! Håll med och stäm upp om ni andra som jag tycker lika. Jag respekterar alla debattörer här och många har mycket att tillföra men inte i just detta "heta" ämne. Vänligen Seb


Bra initiativ Seb. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

T Landström  
#351722 :-BD

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

Fredrik Reuter  
#351723 Hej,
Det är kanon att ni skriver vad ni tycker!
Reglerna gäller som sagt fortfarande och jag tycker vi tillsammans se till att skogsforum blir en än bättre och trevligare kunskapskälla och mötesplats för alla skogs- och maskinintresserade.

Det fixar vi, eller hur?!

:-bd

Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

Sandström87  
#351724 Håller me

Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

Suzuki Hasse  
#351727 :-BD

Användarvisningsbild

Re: Krafttag forummedlemmar!

ilbajten  
#351736 [emoji106]

Avatar Fallback

Re: Krafttag forummedlemmar!

isteskog  
#351739 Högt i tak, men inte slag under bältet :wink:
Håller helt med dig Seb! :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).