Socialt (mer om oss)

Tio år på Skogsforum

50 inlägg 15690 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347233 Instämmer! Grattis och fortsätt med lösningar för manuellt arbete

Elmia
Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Amatörhuggare 62  
#347240 Grattis från mig också.

Själv hade jag 5 årsjubileum den 25 september .

På detta Kanonbra Forum.

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#347241 Hej,
Nu har jag ordnat så 10-plussare som inte är moderatorer eller admins fått en egen liten "badge", året till ära.
Vill du själv ha en en 10-plussarbadge (och har varit medlem mer än tio år), kontakta mig på PM!

Bagden (alltså en liten bild med en pokal som det står "10" i) finns i trådarna (om medlemmen postat, samt i miniprofilen i trådarn och profilsidan).

Ett stort grattis till er! :-BD

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347243 Och när man klickar på den som får man tillgång till en lounge där bara 10+:are får inträde! Tack Fredrik, det var schysst! Nu kan man äntligen slippa ha nykomlingarna rännande runt hela tiden...

:D

   TS
Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

jannee  
#347248 Det är just nykomlingarna forumet ska vara rädda om. De kanske inte tillför så mycket mer kunskap men de kommer med desto mer intressanta frågor.
Tyvärr finns det sedan en del som istället för att ge ett utförligt svar på en dum fråga bara hänvisar dit eller dit. Tillkommer många helt nya skogsägare som i vissa fall är helt okunniga om det mesta, även dessa bör behandlas med vederbörlig respekt.
De om några bör ha tillgång till allt eller ska ni 10 plussare ha ett eget forum för inbördes beundran :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#347249 Hej,
Jag håller helt med dig Jannee!
Men det är också så att Mangan skojar till det lite. :-BD

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347263 Jo, det blir kanske lugnast om vi säger att de bara var skoj. Vi 10-åringar vet ju hur det är ändå. ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

JensSkoog  
#347272
jannee skrev:Det är just nykomlingarna forumet ska vara rädda om. De kanske inte tillför så mycket mer kunskap men de kommer med desto mer intressanta frågor.
Tyvärr finns det sedan en del som istället för att ge ett utförligt svar på en dum fråga bara hänvisar dit eller dit. Tillkommer många helt nya skogsägare som i vissa fall är helt okunniga om det mesta, även dessa bör behandlas med vederbörlig respekt.
De om några bör ha tillgång till allt eller ska ni 10 plussare ha ett eget forum för inbördes beundran :mrgreen:

Genom alla mina år som lärare upptäckte jag att det va dom mest fundamentala och dom tokigaste frågorna man lärde mest av själv när man fick dom. :grin:
Men det med 10+ är ju bara skoj :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347275 Grattis. :-BD \M/ :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

totte  
#347289 Bugar och gratulerar. Snyggt med tioårsmedaljen, den klär Mangan! Jag får kämpa på nu några år till innan det är dags för tiotaggarklubben.

Avatar Fallback

Re: Sv: Tio år på Skogsforum

Blivande snickare  
#347290
totte skrev:Bugar och gratulerar. Snyggt med tioårsmedaljen, den klär Mangan! Jag får kämpa på nu några år till innan det är dags för tiotaggarklubben.

Du kan istället skryta med att du tillsvidare är ganska ensam medlem i 10.000 inlägg klubben! :grin:

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347315 Där borde det också finnas en badge för 10K! Fredrik, var är du???

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347429 Jag skriver inte så ofta men man har ju hängt med några år iallafall. :smile:

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#347430 Mer än ett ilägg i veckan i alla fall! :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#347466 Hej hej!
Jag är här, men det var varit lite extra jobb nu ett tag och jag har haft svårt med tiden.
10k känns givet, jag ska kolla på detta!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).