Öppna kategorin

*ASG*

10 inlägg 4259 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

*ASG*

vetinte  
Elmia
Avatar Fallback

Re: *ASG*

mannen  
#338897 Länken fungerar inte för mig.

Användarvisningsbild

Re: *ASG*

vetinte  
#338901 Konstigt för det är till Sveriges radio :???:
Okej då provar jag igen för den var så rolig :lol:
Handlar om att Sverige tydligen har fel färg på plåster :lol:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=6225436

   TS
Avatar Fallback

Re: *ASG*

axwell  
#338904 Långt ner på sidan, en knapp för "lyssna" :mrgreen:

Nähä, det funkade i förhandsgranskningen.

PS. Efter Fredriks senaste uppdatering ser det ut att funka på nytt. DS :-BD

Inte då, fungerar 1 gång om dagen.........................
sverigesradio.se/sida/artikel.programid=1650&artikel=6228751

Användarvisningsbild

Re: *ASG*

Fredrik Reuter  
#339047 Hej,
Testa gärna nu, då jag kan ha hittat felet och ändrat nu.

Användarvisningsbild

Re: *ASG*

totte  
#339091 Verkar funka. :-BD

Användarvisningsbild

Re: *ASG*

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#339304 Låter inte detta som ett "ickeproblem"
Om nu denna Bloggare ser att detta fattas på marknaden och tror att det kommer att bli en storsäljare så är det ju bara att börja producera dessa plåster och sälja...
Alternativt börja fråga efter andra färger, frågar tillräckligt många kommer man att ta fram denna produkt....

Användarvisningsbild

Re: *ASG*

vetinte  
#339363 "Ickeproblem" !? Ja normalt folk kan tycka det men detta händer i Sverige !
I DAG !
Så frågan e om där finns nått "normalt folk" kvar i Sverige ?!

O nu skrattar även granland, återigen skall väll tilläggas *asg*
Kolla gärna komentarsfältet :) kan vara kul att veta vad normalt folk tycker.
http://ekstrabladet.dk/nationen/apoteke ... re/5685928

(Men akta er för sidan 6.
DEN skulle nogg inte vara passande för gemene Svensk).

   TS
Användarvisningsbild

Re: *ASG*

vetinte  
#339744 :lol: de blir allt "roligare" i landet lagom.
Me e de lagom längre :roll:

http://www.svt.se/opinion/article3190133.svt

   TS
Användarvisningsbild

Re: *ASG*

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#339790 Detta är inget att skratta åt! Jag vet själv hur traumatiserande det kan vara att dricka ett glas coca cola om man har en annan hudfärg. Kräv av coca cola att de färgar om sina varor! Eller den stackars pucken i en ishockeymatch. Varför ska den vara svart hela tiden ? Varför inte en genomskinlig puck eller svart is och vit puck? Eller övergångsställena? När man går över strecken så är de som att trampa på vita bara för att understryka förtryck. De vita strecken = faran! Den svarta asfalten = trygghet! Varför inte måla alla vägar vita och övergångsstrecken svarta?
Den här tjejen verkar ha huvudet på skaft, och ingen läsare undrar väl över varför vi betalar höga löner till politiker, när vi nu kan läsa om vad för slags brinnande samhällsfrågor man ägnar tid och kraft åt.

Finns en lösning. Ta bort alla en färgade plåster. Kör enbart med Bamse och Disney figurer på plåstren i fortsättningen. Det kommer inte att kunna bli barnsligare för det.
För övrigt finns det hårvårdsprodukter av märket Schwarzkopf. Det är ju tyska ordet för svartskalle. Det måste väl också bannlysas i så fall, eller? Hur har det gått igenom PK kontrollen?

Ärligt talat, vilken yrkeskomiker kan slå detta?

SD växer och är nu Sveriges största parti i senaste opinionsmätningen.
Det är egentligen inte så konstigt. Sjuklövern har givit sig tusan på att vägra lyssna in sig på vad deras väljare faktiskt tycker och tänker, vad de anser vara viktigt och inte. I stället har de obstinat stått fast vid något som väljarna sedan länge uppfattat vara ren galenskapspolitik. Först under våren började några partier ta några tafatta grepp om situationen. Men - det är för sent, för lite, för PK-skrajset. Tåget har gått med Åkesson i första klass och de sju övriga partiledarna står förvirrade kvar på perrongen.

Med tanke på hur illa regeringen skött inte bara migrationspolitik, utan all politik och med tanke på att Alliansen minst sagt kissnödigt underdånat sig regeringens galna nycker medelst Decemberöverenskommelsen, har SD fått enorm draghjälp till detta resultat av övriga partier. Jag förstår fortfarande inte hur Alliansen resonerade när de accepterade DÖ. Det var som om att kissa på sig när det är kallt ute; det blir varmt ett litet tag - men sedan blir det i stället förbaskat kallt.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).