Friluftsliv, Naturturism

Lily - Ny drönare för sport och fritid

5 inlägg 5384 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Lily - Ny drönare för sport och fritid

Skogstomte  
#333742 Snubblade över drönaren Lily när jag slösurfade. Kanske kan vara en kul manick för aktiva?

Hemsidan:
https://www.lily.camera

Youtube:




   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny drönare för sport och fritid

Fredrik Reuter  
#333743 Hej,
Absolut, jag gillar denna. Nytänk.

Det är lite surt är att man (troligtvis) kan flyga den nästa vår först (leverans i feb 2016) och vill man inte betala runt 9.000 då utan göra ett klipp så kan man köpa den nu för 4.500 ungefär, men då är det betalning direkt som gäller.

Jag har "follow-me" på den större drönaren jag har, det är riktigt häftigt faktiskt. Det tråkiga för mig är att jag måste traska runt med laptopen...

Användarvisningsbild

Re: Ny drönare för sport och fritid

Skogstomte  
#333775 He he, stör ju både aktiviteten och det färdiga resultatet om man ska dra runt på en laptop =))

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny drönare för sport och fritid

Fredrik Reuter  
#333843 Hmm, ja det blir lite galet.
Men tanken är att det ska gå med en smartphone framgent, då blir det enklare.
I och för sig har jag tänkt testa med att köra "follow-me" med laptopen i bilen och köra en sväng, men det har inte blivit av än.

Avatar Fallback

Re: Lily - Ny drönare för sport och fritid

stefanm  
#370517 Media markt verkar ha denna på gång nu i vår enligt deras reklam. Hade varit kul att testa men priserna det talas om avskräcker än så länge

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).