Öppna kategorin

Enigt KU kritiskt mot regeringen

2 inlägg 1744 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Enigt KU kritiskt mot regeringen

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Enigt KU kritiskt mot regeringen

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#332508 Ett gäng noviser, som skall bygga Sverige, därför är KU:s kritik välbefogad, när MP får 6 ministerposter med endast 6,8% väljarstöd, har regeringen blivit ett hot mot landets säkerhet och den demokratiska processen.

Vår nuvarande regering är tydligen inte enbart en fara för landet Sverige! För övrigt visade Kalla Fakta i går den jugoslaviska maffians totala kontroll över all spritsmuggling från Tyskland till Sverige förutom vapen-o-människosmuggling! Våra öppna gränser och fåtaliga tullare är chanslösa och med vår lagstiftning också uddlösa!!! Vakna hur länge får Sverige vara en så naiv nation! Jag känner mig sååå kränkt som svensk!!!

Så länge som denna "prickning" från KU inte har några som helst konsekvenser så betyder detta inte ett skit!

Sverige behöver en verklig författningsdomstol med makt att kunna ge kännbara konsekvenser helst omedlbart avsked av de inblandade clownerna utan fallskärm eller någon framtida lön.

Detta är endast ett spel för galleriet och en skam för ett land som kallar sig demokratiskt!!!
Men som de flesta börja inse Sverige är inte längre en demokrat utan en semidiktatur eller demokratur...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).