Socialt (mer om oss)

Hockey VM 2015

38 inlägg 16329 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hockey VM 2015

Blivande snickare  
#329789 Bland annat. Men dom var ju helt klart det bättre laget ikväll så jag gråter inte [-(

Ja tyvärr så verkar det så!

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hockey VM 2015

Hammaren  
#329790 Man får trösta sig med att dom här unga svenska grabbarna kommer att bli bättre nu vartefter dom får mer rutin :smile:

Användarvisningsbild

Re: Hockey VM 2015

JensSkoog  
#329791 Så nu är båda Finland och Sverige ute av spelet. Det är tråkigt :cry: , men ni får vara glada att ni inte blev rundspelad av Danmark! Det blev Norge :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Hockey VM 2015

dwurg  
#329816 När ska dom börja ta divingutvisningar ? Fortsätter i synnerhet ryssarna som dom gjort i flera år nu så kommer det ju bli som i fotbollen :/

Användarvisningsbild

Re: Hockey VM 2015

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#329865
Blivande snickare skrev:Bland annat. Men dom var ju helt klart det bättre laget ikväll så jag gråter inte [-(

Ja tyvärr så verkar det så!


Finland brukar ju spela så fartfylld och rolig anfallshockey men i år sökte de burskydd och hamnade ute i sarghörnen hela tiden, precis som Tre Kronor för 10 år sen. Grymt tråkigt att se på, som att kolla på på färg som torkar...(jag är finne själv, det här var uruselt av lejonen)

Avatar Fallback

Re: Hockey VM 2015

Blivande snickare  
#329888 Jo det var inte mycket att hänga i gran :sad:

Tur fan att vi hade Rinne som vaktade buren, vetefan hur tidigt det slutat annars!

Användarvisningsbild

Re: Hockey VM 2015

Fredrik Reuter  
#330076 Vad tror ni om VM-finalen 2015, det är 10 min kvar nu. Ryssland möter Kanada.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hockey VM 2015

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#330088 Ja nu med 4-0 halvvägs in i matchen så kan det nog bli ganska fult spel resten av matchen. Kanada spelar alltid med mycket tjyvnyp och fula tacklingar när domaren inte ser och ryssarna brukar kunna tappa humöret när de ligger under.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).