Skotare

890.3

33 inlägg 10045 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Runtorparen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#32848 tjenare jag sitter å kör en 860.3 och lastar man över lastvikten så blinkar de bara rött runt lastvikten men själva överlasslarmet kommer inte förens 18,5ton, men blir ingen begränsning på dragkraften lr hastigheten för de.. hade 22,2ton på häromdagen för behövde flytta en välta å är de inte sämre teräng än en bilväg så kan man lika gärna ösa på. håller med om att förmodligen lassar man nog sällansönder en skotare men om de är dålig basväg så e de inte konstigt om saker går sönder om man vill sitta å studsa i hytten

Rottne skotare
Användarvisningsbild
huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#32854 det är väl avstängt på din kanske då för en ploare kör en 860.3 o den stryper av

Avatar Fallback
Runtorparen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#32871
huggarn82 skrev:det är väl avstängt på din kanske då för en ploare kör en 860.3 o den stryper av


okej då va den de när vi fick ut den lr så e de larmet paj... den larmar vid 18,5ton men tänger man av larmet i datan lr klicka esc så e de bara att köra som vanligt :D

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).