Öppna kategorin

El släde

11 inlägg 5712 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

El släde

Erre  
#325557 Amazing MTT-136 Electric Sled | My Track Technology | Mind Blowing:




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: El släde

Orsa  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#325603 Nämen kolla vilken flygande matta...
Kyla och batterier som passar så bra ihop sen.
Leka på gården ok, fjälltur nej.

Användarvisningsbild

Re: El släde

Erre  
#325608 Haha.
Ja lite udda skapelse. Snubblade över den på tuben.

   TS
Användarvisningsbild

Re: El släde

totte  
#325836 Lite intressant att en av de allra första "snöskotrarna", Härken, med bensinmotor då förstås, var en sån här grej som drog en släde. Läste om den i nån tidning nån gång runt 1960.

Avatar Fallback

Re: El släde

Hema  
#325860
totte skrev:Lite intressant att en av de allra första "snöskotrarna", Härken, med bensinmotor då förstås, var en sån här grej som drog en släde. Läste om den i nån tidning nån gång runt 1960.

På ett sätt lite lik Larven. Jag tycker att det skulle vara kuil om denna kom i produktion, då den verkar vara ganska genomtänkt och det ser ut som om den funkar rätt bra. Finns betydligt sämre saker som de satt i serieproduktion.

Avatar Fallback

Re: El släde

elis  
#325861 har sett den där tidigare men tappade intresset rätt snabbt när jag insåg likheten med att gå med snöslungan i blåsväder. :???: Kall, blöt å less i snöyran. Rätt kass ide tycker jag.

Användarvisningsbild

Re: El släde

Camwood  
#325874 Inget nytt under solen :???:
Snötraktor 1962.jpg

Avatar Fallback

Re: El släde

Hema  
#325879
Camwood skrev:Inget nytt under solen :???:
Snötraktor 1962.jpg

Schyst bilaga, men även om den inte är ny kanske den kan bli ett bra komplement för vissa.

Avatar Fallback

Re: El släde

dwurg  
#326036
Den Amerikanska motorsläden.jpg


Och så kanske den såg ut innan den fick larver

Avatar Fallback

Re: El släde

Hema  
#326069 Vad kul med dessa informationskällor och att inte alla hamnat i någon sann feng shui-anda.
:-BD

Avatar Fallback

Re: El släde

dwurg  
#326092 Hehe den fanns med bland alla tidningar som ramlade ner när jag rev innertaket i köket, tyckte den såg "intressant" ut så den vart kvar. Dom flesta tidningarna var daterade -44 så får man en ungefärlig tidsperiod för den =)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).