Skogsröjning

Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

12 inlägg 5488 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Avslutat-03  
#325090 Nu (7-17 april) kan ni chatta om röjning med Skogsstyrelsens skogsskötselexpert Clas Fries på en facebooksida. https://www.facebook.com/profile.php?id ... 85&fref=ts

Observera att ni först måste bli vän med profilen innan ni kan posta inlägg på väggen.



   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Användarvisningsbild

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Gero  
#325095 Hur gör vi som valt att gå ur detta övervakningsnätverk eller de som vägrar vara med???
Kan inte Clas Fries starta ett konto här också och svara på frågor???
/Gero

Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Avslutat-03  
#325097 Vet inte om det går att läsa publikt utan att vara med men skriva går iaf inte. Tycker också det vore bra om Skogsstyrelsen hade ett officiellt konto här på forumet där de svarade på frågor liknande det Sv Jägareförbundet har på jaktsidan.se Men det är väl en fråga för admin att ta ställning till.

   TS
Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

axwell  
#325098 Facebook, då blir det sura minen, nej tack [-X

Användarvisningsbild

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Fredrik Reuter  
#325099 Hej,
Ja men det är väl en ypperlig idé!
Jag ställer gärna upp och hjälper till med detta, sätter upp ett officiellt konto osv, frågan är bara vem jag ska kontakta på Skogsstyrelsen om detta?

Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

tallen100  
#325100
axwell skrev:Facebook, då blir det sura minen, nej tack [-X

Bra det finns fler som vägrar att gå med i eländet :smile:

Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Avslutat-03  
#325104
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Ja men det är väl en ypperlig idé!
Jag ställer gärna upp och hjälper till med detta, sätter upp ett officiellt konto osv, frågan är bara vem jag ska kontakta på Skogsstyrelsen om detta?


Tror Camilla Kastner vore en bra ingång. http://www.skogsstyrelsen.se/Aga-och-br ... %25c5%25a0

   TS
Användarvisningsbild

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Fredrik Reuter  
#325105 Kanon, jag har skickat ett meddelande till Camilla så får vi se hur det går. Jag tror detta kan bli riktigt bra i så fall.

Användarvisningsbild

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Fredrik Reuter  
#325199 Hej,
Nu har jag fått svar och tyvärr har inte Skogsstyrelsen resurser att utöka medverkande i ytterligare en kanal i dagsläget. De tar med sig detta för framtida diskussioner.

Så, vi får väl fortsätta chatta med oss själva!

Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

bgl  
#325209 Bäste Fredrik Reuter!
Nu ska vi inte vara godtrogna och lita på Skogssstyrelsens påståenden.
Allt som denne Fries skriver i tjänsten på angivet sätt ska betraktas som offentligt och går att begära ut som allmän handling!
Sänd Skogsvårdsstyrelsen en begäran om att få ta del av det som Fries skriver, som allmän handling, detta dag för dag så är det bara att publicera senast en dag senare.

Användarvisningsbild

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

Vardon  
#325215 Får säga lite märklig form att välja att göra det på av skogsvårdsstyrelsen. Så pass underligt att jag var tvungen att gå in på skogsvårdsstyrelsens websida och läsa så det inte var något osmakligt skämt*

Att använda facebook kan väl vara ett nytt och annorlunda alternativ att nå ut, men varför inte göra det på officella sidan där du kan tillåta alla att skriva som är medlemmar och råder ingen tvekan om att det faktiskt är "myndigheten" som svarar.

*Absolut ingen anklaglese mot dig Andreas77 bara reagerade på det upplägget.

Avatar Fallback

Re: Chatta med Skogsstyrelsen om röjning

haggloader  
#325288 Stort problem med sata-facebook är att det blir problem med virusangrepp, sedan jag slutade med facebook har det inte varit några virus....

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).