Information om forumet

Semestertider -08!

2 inlägg 13364 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Semestertider -08!

Fredrik Reuter  
#32233 Hej alla!
Nu är det semestertider på allvar, fattas bara vad de flesta kallar "bra semesterväder", alltså varmt och sol.
Av förklarliga skäl så sjunker aktiviteten på forumet under denna tid och därför får ni lite tips på aktiviteter (på forumet) om det är långt mellan de nya inläggen:

- Spana in obesvarade inlägg och kolla om det finns något intressant eller något som ni kan hjälpa till med, länken finns här: search.php?search_id=unanswered
Tänk på att flertalet av dessa trådar ska vara obesvarade; köpes, säljes, arbetsförmedling, länkar, information om forumet etc, men några "riktiga" obesvarade inlägg finns där!

- Rensa PM-lådan!
Ni som varit inne på eran PM-låda har säkert märkt att utrymmet har utökats (från 100 till 300 meddelande i inkorgen), men det kan vara gott att i lugn och ro städa upp så den inte blir full när man inte har tid.

- Uppdatera er profil!
Passa på att uppdatera er egen profil, lägg gärna till info så som vart ni bor osv, det höjer helt klart kvaliteten på forumet. Kanske även byta lösenord, det är tillrådigt att göra det med jämna mellanrum.

- Skriv inlägg!
Passa på att skriva inlägg om spörsmål ni grunnat på men kanske inte riktigt hunnit med att genomföra.

- Starta en blogg!
Passa gärna på att starta en blogg, jag talar nog för fler än mig själv om jag säger att dessa inlägg är mycket intressanta, tack alla ni som bloggar!

Hör gärna av er om ni undrar över något och fortsatt trevlig sommar! :D



   TS
Användarvisningsbild
masterchief  
#32234 Jag passar på att komma med ett kompletterande tips 8)
Något som passar svenskt högsommarväder med regn och rusk.
Skrolla gärna tillbaka lite under kategorierna och läs igenom gamla trådar.
Inte alltför sällan man hittar en gammal bortglömd tråd som man på nytt kan väcka till liv.
Glad sommar på er!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).