Skojigt/Galet

Spela gamla Masken (Snake) på YouTube.

4 inlägg 3131 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Spela gamla Masken (Snake) på YouTube.

Fredrik Reuter  
#320266 Jag vet inte vi diskuterat detta förut, men ni har väl inte missat man kan spela masken med "laddar" symbolen (vita prickar som snurrar i en ring i mitten på klippet när inte tillräckligt med bandbredd finns.

Testa gärna på mitt 4K testvideo (som är stor), välj högsta kvaliteten (4K) och spela sedan med laddaren när filmen laddas.



Edit, glömde tricket: använd piltangenterna på tangentbordet!



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Spela gamla Masken (Snake) på YouTube.

totte  
#320379 Hehe, det funkar ja, men det blir ingen sport, den blir ju inte längre, som den klassiska masken blir. Lite kuriosa, spelade masken första gången 1981, på skogsinstitutets ABC-80 i Bispgården.

Användarvisningsbild

Re: Spela gamla Masken (Snake) på YouTube.

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#320468
Fredrik Reuter skrev:Jag vet inte vi diskuterat detta förut, men ni har väl inte missat man kan spela masken med "laddar" symbolen (vita prickar som snurrar i en ring i mitten på klippet när inte tillräckligt med bandbredd finns.

Testa gärna på mitt 4K testvideo (som är stor), välj högsta kvaliteten (4K) och spela sedan med laddaren när filmen laddas.



Edit, glömde tricket: använd piltangenterna på tangentbordet!


Gjorde som du sa.... Men det enda som hände var ju att filmen visades, har kanske för snabb uppkoppling... :grin:

Användarvisningsbild

Re: Spela gamla Masken (Snake) på YouTube.

Fredrik Reuter  
#320879 Hehe, jag kommer ihåg att jag spelade snake på vic 20 runt 1985:



Det är nog så Zixten, det är väl medaljen baksida då med bra uppkoppling! :wink:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).