Före och efter jobbet

Betaversion av skogsforums första dataspel!

31 inlägg 18295 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

totte  
#316254 Funkar inte i Firefox Mac, men funkar i Safari. 61 poäng och en del färsk kyckling till middan i morgon.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#316272 Kom upp i 63.

När jag spelade kom pojken som är 4 år o ville spela han också. 22 blev det.

Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Erre  
#316307 :-)

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Grävbjörn  
#316309 Om du var tvungen att klicka på vedklabben för att lyckas klyva och trycka på kycklingen så hade det blivit mer spännande tror ja. likaså om det kom mer random kycklingar typ 2 i rad åsså måste du lyckas klicka på kycklingen för å få bort den. Då hade de blivit lite stressigt :mrgreen:

Ja fick 56 :smile:

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

tallen100  
#316318 108 poäng :D :D

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Blivande snickare  
#316319
tallen100 skrev:108 poäng :D :D

Icke giltigt utan bildbevis! :mrgreen: :wink:

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

tallen100  
#316322 :lol: :lol: Hade jag ljugit hade ja väl tagit till ordentligt, 108 klarar väl dom flesta.. :wink: 8)

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

zebylon  
#316379 jag klarade 93. Hur ska man få in bildbeviset här? Har sparat sidan i dokument bilder, men sen kommer jag inte längre.

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Tosca  
#316410 Klicka på +Svara, sen finns det Ladda upp bilaga under rutan man skriver texten i.

Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Fredrik Reuter  
#316418 Hej,
Ja, precis som Tosca skriver så måste man svara i tråden genom den gröna svara knappen. Det går tyvärr inte i snabbsvar, men tanken är att det ska gå framgent.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

JensSkoog  
#316419 Spelade två gonger. Fick 8 första runden och senn 55 när jag fattade att det inte va så att kjuklingen skulle beholla huvudet :grin:

Avatar Fallback

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

zebylon  
#316487 Jag hann 93 kubbar innan det stängde, har använt min gamla delldator med Vista home, Mosilla läsare.
När jag provade med en nästan ny lapptop med Widows 7 ultimate, upplevde jag att det gick fortare, men hann inte mer än 56. Provade några gånger men kom aldrig över 65.
Konstigt är det väl, kan det va så att klockan går olika fort?

Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Vardon  
#316643 Hurra! Äntligen ett vettigt spel efter Wolfenstein....

Önskan: Att högen med huggna klabbar ökar....

Avatar Fallback

Apropå vedhuggning!

Kronoparken80  
#318291 KAN NI STAPLA VEDEN SÅ HÄR?
http://www.lantbruk.com/skog/tv-har-sta ... -konstverk


Fredrik Reuter skrev:Att du är en bra vedhuggare i verkligheten, det vet du väl redan om. Men hur duktig interaktiv vedhuggare är du?

Nu kan du testa, för idag släpper skogsforum en liten förhandstitt (beta) på ett dataspel kallat "Vedhuggaren".

Det kan vara en liten rolig grej om man tröttnar på det vanliga och tanken är att om det blir en hit så bygger vi vidare och gör en databaskoppling så vi kan börja tävla med en topplista.

Spelet är som sagt i betaversion och för att alla ska kunna spela det så är det stillöst. Med detta menas att det öppnas i ett eget fönster utan något krims krams, detta för att det ska fungera bra i alla typer av enheter.

Någon instruktion tror jag inte behövs, in och testa och klyv ved så ger det sig!

Kommentera gärna vad du tycker i denna tråd.

vedhuggarspelet/index.html

Användarvisningsbild

Re: Betaversion av skogsforums första dataspel!

Erre  
#337797 Några fler. :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).