Före och efter jobbet

Skogsforum 10 år

38 inlägg 22652 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#315526 Ja det var väldans vad tiden går!?? :surp: kan själv konstatera att jag nu varit medlem i drygt 9 år!! Är ju själv långt ifrån lika aktiv nu som jag varit förrut av olika anledningar, men då och då lyckas man ju få till ett å annat inlägg eller kommentar som får mig själv att häpna vid närmare eftertanke! :wink: men hoppas och tror att nån form av nytta vid nåt tillfälle under dessa år har jag lyckats bidragit med! Har även lärt mig massor!

Grattis Skogsforum!

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#318216 Det är gott jobb du gjort Fredrik. Vi är bortskämda med att ha dig som dels vet hur man ska sköta det tekniska och står ut med oss halv tokar här.
10 år! Jäklar vad tiden går...

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Fredrik Reuter  
#318262 Tack Mange, det värmer att läsa!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

JensSkoog  
#318266 Fasan vad glad jag är att Skogsforum finns :grin: :grin: Du gör ett jättejobb, Hr. Reuter :-BD
Hur skulle mina pensionistdagar varit utan forum - (såhär: (-| ) Här finner jag underhollning och sakor å lära, och här träffer jag oerhörd många intressanta och kunniga personar. Jag har varit en net-person så länge netet har varit här, och i Skogsforum har jag funnit den perfekta mix av allt jag gillar, så en dag utan skulle vara otänkbar. Jag hissar norska flaggan på dagen :D

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Fredrik Reuter  
#321679 Exakt nu, 11:08 är det är tio år sedan skogsforum startades!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#321680 Då får man te å gratulera en vital 10-åring. :-BD :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Fredrik Reuter  
#321684 Ja, det får vi göra! :-bd

Jag hade planer på att denna dag skulle bli något lite extra.
Bl a skulle shopen öppna idag, iPhone appen skulle vara släppt och hade även lite häftig rekvisita att klä ut skogsforum i.

Men man är sårbar som ensam och årets influensa satte effektivt stopp på detta (allt utom iPhone appen som faktiskt är Apples fel).
Fick en liten minidepression över detta när jag såg att det gick i stöpet, men har nu repat mod och vi får fokusera på att skogsforum fyller år hela året!

Så vi får ta det i den takt som tillåts.

Förutom ovanstående är det minst två saker till som jag vill pusha för.

Om allt klaffar kommer årets monter på SkogsElmia bli något speciellt. Jag skriver inte mer i nuläget för det är inte klart, men häftigt blir det.

Och går allt enligt plan så preliminiärboka in tisdagen den 14:e April. Då kommer Skogsforum vara med ute i Värmlandsskogarna och för dig som har långt att resa så filar vi på en lösning att du kan vara med på skogsforum.se istället.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

JensSkoog  
#321685 Då vajar even norska flaggan i vinden till Skogsforums heder :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#321747 Grattis

Avatar Fallback

Re: Skogsforum 10 år

dåren  
#337370 fantastiskt forum detta :-BD
man blir stolt av att bo i samma län som dig fredrik

Avatar Fallback

Re: Skogsforum 10 år

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#341902 Ja då var dags att fira 10 år på Skogsforum. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

sundelius  
#341931 Grattis :smile:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

Fredrik Reuter  
#341993 Stort grattis! :-bd
Kan vi hoppas på 10 år till lfq?

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforum 10 år

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#342070 Tack för uppmärksamheten och gratulationerna. Jodå Fredrik, nog ska jag hålla ut tio år till om allt går väl.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum 10 år

totte  
#342204 Inte illa! Väl jobbat, gratulerar till en god insats!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).