Skogsarbete

Trädsäkringsledare för Svea Rike

18 inlägg 8864 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Trädsäkringsledare för Svea Rike

anersimyra  
#306820 Då skulle ni se skogsstyrelsens tilldelningsbeslut på den nyligen genomförda upphandlingen angående hänsynsytor.. :surp: :surp: :shock: :smile: att förvänta sig rimliga priser i branschen kan vi härmed glömma.. :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Trädsäkringsledare för Svea Rike

Peteflamingstar  
#307004 Vart ser man det beslutet? Förmodligen skruvar man väl upp antalet timmar istället för att hålla en hög timpenning...

Användarvisningsbild

Re: Trädsäkringsledare för Svea Rike

svampbob  
#307011 Jag ögnade nu snabbt igenom FFUt och det ser väl ut som ett vanlig förfrågan från TRV. (helt normal syssla på julafton :lol: ) Det finns aldrig någon hejd i hur högt dom sätter ribban. Sedan när man ser vilka som har fått uppdragen är det svårt att få det att stämma med kraven.

Jag har själv haft ett liknande uppdrag åt TRV fast på vägsidan under tre år och tyckte inte att jag helt hade uppfyllt skallkraven men det fanns väl ingen bättre ledig just då.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).