Skördare

SP 551 problem med kjedesmøring

6 inlägg 2468 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

SP 551 problem med kjedesmøring

super eva  
#305728 Hei.Er det noen som har tipps angående kjedesmøringen på et SP 551 Agregat?
Virker som det er fordålig trykk.



   TS
Användarvisningsbild

Re: SP 551 problem med kjedesmøring

skogsjan695xl  
#305736 Skräp i backventilen till 99%

Avatar Fallback

Re: SP 551 problem med kjedesmøring

super eva  
#305741 Ok.Er det den som sitter fast der oljen kommer ut fra tanken/agregatet?.Har dessverre ikke noe bøker på agregatet.Takk for svaret.

   TS
Användarvisningsbild

Re: SP 551 problem med kjedesmøring

skogsjan695xl  
#305757 Där slangen går in supercuten från tanken sitter det en adapter som du skruvar ur. Sen sitter den en backventil där nere. Du skruvar ur den med en insex 7mm har jag för mig.

Avatar Fallback

Re: SP 551 problem med kjedesmøring

super eva  
#305849 Takk for svaret.Skal forsøke det.Lei av at kjede setter seg fast i sverdet å spinner av kjedegriperne.

   TS
Avatar Fallback

Re: SP 551 problem med kjedesmøring

super eva  
#306237 No har jeg funnet bacventilen.Adapteret sto på tanken(trangt)tok det av å rensket silen.Skrude av bacventilen å blåste den ren med trykluft.Ser ut som smøringen er i orden no,men sliter enda med kjedehavari.Jeg har gassdemper til kjedestremming å den virker litt slapp.Kan det være det som gjør at jeg spinner løs kjedegriperne?

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).