Trädfällning (arborist)

Godis med stihl.....

12 inlägg 6481 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Godis med stihl.....

Huskyman  
#301343
DSC_0080.JPG
Titta vad som dök upp idag på min senaste beställning! Trivsamt!
Beställde grejer från Gustharts i England... :grin:
Vad är godiset från Husqvarna kan man undra? :surp:
Göran



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

rikard_e  
#301348 Var hos motorsågförsäljare idag och köpte 20" svärd till 560xpg:et.
I kassan hade dom en skål med godis, var på väg att sträcka ner handen och ta, läser på godispappret, "stihl" Tänkte "fan om nån som känner mig se mig äta stihl-godis, nä det får fan va"

Användarvisningsbild

Re: Godis med stihl.....

Huskyman  
#301367 Förstår dig. Fast godiset var sött så var det liksom ändå en sur smak i munnen. Det måste bero på omslagspapperet. Hade det stått," Husqvarna" så hade det ju automatiskt varit en ljuvlig sötma...... ;) ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

Nonkan  
#301423 Husqvarna gelégodis, art. nr 5054219-01, fruktkarameller art. nr 1016920-98 & mjuka mentos (farligt goda) art. nr 5763902-01.

1 kg/påse.

:)

Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

åberg  
#301949 Har ni hemma?

Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

tallen100  
#301958
Huskyman skrev:Förstår dig. Fast godiset var sött så var det liksom ändå en sur smak i munnen. Det måste bero på omslagspapperet. Hade det stått," Husqvarna" så hade det ju automatiskt varit en ljuvlig sötma...... ;) ;)

Husqvarnan brukar bjuda på sura stift, och Stihl på surt godis... vilket är bäst tro? :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

Blivande snickare  
#302020 Tja det går ju iallafall att göra nåt åt sura stift. Godiset är det värre med :wink:

Användarvisningsbild

Re: Godis med stihl.....

Huskyman  
#302158
tallen100 skrev:
Huskyman skrev:Förstår dig. Fast godiset var sött så var det liksom ändå en sur smak i munnen. Det måste bero på omslagspapperet. Hade det stått," Husqvarna" så hade det ju automatiskt varit en ljuvlig sötma...... ;) ;)

Husqvarnan brukar bjuda på sura stift, och Stihl på surt godis... vilket är bäst tro? :mrgreen:

Hahah... fy fasen vad roligt! Fyndigt dessutom! =))

   TS
Användarvisningsbild

Re: Godis med stihl.....

JensSkoog  
#302183 Spelar det någon roll vad det står på buteljen, så länge det är Linieaquavit när man dricker av den! :roll: Godis är godis!

Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

tallen100  
#302186 Står det Aquavit på butellen förblir den oöppnad :surp: Eller så får jens ta den :wink:

Användarvisningsbild

Re: Godis med stihl.....

JensSkoog  
#302188
tallen100 skrev:Står det Aquavit på butellen förblir den oöppnad :surp: Eller så får jens ta den :wink:

Tackar så hemskt! Jag skickar dig min adress :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Godis med stihl.....

åberg  
#302549 För att Jens inte ska bli fullständigt inmurad i Linie-buteljer anmäler även jag mig som frivillig. :mrgreen:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).