Öppna kategorin

Stuggranne avverkat av vår skog

21 inlägg 16075 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

elis  
#296743 TS var in tre ggr samma dag sen ingenting, whats up doc?

Elmia
Avatar Fallback

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

Blivande snickare  
#296765 Hon glömde väl tråden som så många andra one timers gör.. :sad:

Användarvisningsbild

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#296766
Blivande snickare skrev:Hon glömde väl tråden som så många andra one timers gör.. :sad:


Hon var väl inte av det rätta virket. :wink:

Avatar Fallback

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

jannee  
#296816 Hon kanske är en stadsbo som förivrat sig lite väl mycket, när allt kom till kritan kanske t.o.m. stuggrannen hade fått lov att röja upp - vem vet.
Många ggr blir okunniga människor lätt lite väl heta på gröten och jagar upp sig, har hon sitt på det torra åtkommer hon nog.

Avatar Fallback

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

stektlök  
#296846 Jag säger så här !!!! KANSKE ÄR HON SJÄLV MARODÖREN SOM TAGIT SIG RÄTTIGHETER RUNT SIN STUGA !!
Hon hoppade in här och försöker få lite info om den nu fly förbannade markägarn överdriver eller inte.
Hon har gjort något olagligt som är straffbart. Hoppas hon fattar det. Hur fan skulle det se ut om alla stugägare/hyrare eller annat löst folk i sina stugor börja hugga i skogen runt om??
Jag håller ändå med den som skrev att osämja kan vara i en livstid så försök undvika det men samtidigt sätta ner foten å tala om vart gränsen går :)

Användarvisningsbild

Re: Stuggranne avverkat av vår skog

totte  
#296859 Sluta med spekulationerna nu, tack! Trådskaparen ville ha info, fick en del, och vi vet ingenting om vad som ligger bakom.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).