Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Can-am 800 renegade

9 inlägg 6011 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Can-am 800 renegade

Ellingsson  
#29109 http://www.blocket.se/vi/15775197.htm?ca=4_s nån som provkört en sån?


är lite sugen,men jag undrar hur ofta man ska serva och sånt,och om det är nåt som brukar gå sönder



   TS
Användarvisningsbild
trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#29117 Utan att riktigt veta men har inte den där vanlig vxllåda och koppling? borde vara riktigt dålig på skogen men säkert hejdlöst kul ungefär överallt annars.

Avatar Fallback
Ellingsson  
#29125 tror det är vanlig variator eller liknande... http://www.can-am.brp.com/en-US/Vehicle ... Models.htm







kostar ca 62 tusen i usa,nån som vill gå ihop och importera? om nån har gjort de förut kan ni ju pma,det går kanske inte att registrera dom då,men vad gör de

   TS
Användarvisningsbild
trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#29126 Se där, som sagt utan att riktigt veta.... Import kan ju vara bra, men ofta kan man hitta andra som gör grovjobbet för nästan inget alls. Brukar finnas folk på blocket som säljer importerade hojar förmånligt.

Avatar Fallback
Ellingsson  
#29131 mm,hehe otroligt billigt i usa alltså,man skulle haft en stuga nånstans uppe i canada,där man kunde haft atv och skotrar o grejjer

   TS
Avatar Fallback
Nolltax AB  
#29278 En blänkare....
Can am 800 kubik -07. Fabriksnya skyltade återförsäljaren med.
En sån ska jag ha, sa jag. Kontant vid leverans.
En "fabriksny" -06 Bombardier levererades dock. Några veckor innan -07orna reades ut för att ge plats åt 08orna....
Den firman kan känna sig blåsta på framtida affärer....

Avatar Fallback
John.S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#29287 ett par kompisar körde en sån en gång tror jag, dom sa att den var helt okontrollerbar i kurvorna(inte av dålig väghållning). Men det är nog bara en lekmaskin skulle jag tro...

Avatar Fallback

Re: Can-am 800 renegade

ryared  
#117390 har haft många olika märken polaris, artic-cat, can-am och jag kan säga det att can-am 800 limited är den sämsta och dyraste atv jag har haft. Du måste tex göra service efter 10,25,50 och 100 timmar på en märkesverkstad annars gäller inte garantin. Men skit i det för dom har ingen garanti ändå!

Användarvisningsbild

Re: Can-am 800 renegade

Seabass  
#119092 har en kompis som hade en sån 08, totalt värdelös i skogen men rolig efter småvägarna, hade också en massa problem under hela tiden han hade den så jag skulle köpa en raptor 700 om du ska ha roligt effter vägen eller polaris sportsman eller xp om du ska ha kul eller arbeta i skogen.
Mvh Jonas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).