Skogsmässor

Finnmetko 2014

7 inlägg 7289 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Finnmetko 2014

Ådii  
#288827 Här kommer en del bilder från mässan, jag laddar upp samtliga bilder jag tagit så om nån vill ha flera bilder på nåt så har jag tyvärr inte det.
Jag är inte säker på hur många bilder jag kan bifoga i ett inlägg så ja kommer att göra flera inlägg istället, är väl ca 80bilder. Jag laddar upp en del nu och flera vid senare tillfälle.
Håll till godo! :smile:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Finnmetko 2014

Ådii  
#288828 Lite till, resten kommer senare ikvälll.

   TS
Avatar Fallback

Re: Finnmetko 2014

80-90  
#288830 Där va det mycket vill ha saker

Avatar Fallback

Re: Finnmetko 2014

Ådii  
#288844 Å så lite till

   TS
Avatar Fallback

Re: Finnmetko 2014

Ådii  
#288847 Å så dom sista jag har att bidra med. Hoppas fler har bilder att lägga upp också, men nu är det bara att vänta 2år tills nästa gång :|

   TS
Användarvisningsbild

Re: Finnmetko 2014

Fredrik Reuter  
#288864 Tack så mycket att du delar med dig! :-bd

Det fanns en hel del intressant på mässan vad det verkar.
Är du nöjd med besöket?

Avatar Fallback

Re: Finnmetko 2014

Ådii  
#288902 Joo är nog nöjd med den. Var bättre i år också när man kunde gå runt på hela området och se allt och inte behövde ta buss till ett annat område där dom har maskindemonstrationer så som huggning och skotning.
Sen så är det väl också lite så att tillverkarna visar upp en del nyheter där på mässan så som Valtra NX i skogutförande och Nisula N5 med Epsilon kran och liknande och det är ju roligt :smile:
Så ja rekommenderar nog mässan åt alla som är intresserade av skog och maskiner, finns även ett ställe där som har allt som har med grävmaskiner och jordförflyttning att göra men dit var vi inte iom att det tog över 5,5h att gå å titta på allt annat :smile:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).