Skogsnyheter

Centerns skogspolitik

7 inlägg 3791 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Centerns skogspolitik

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#288244 Annie Lööf utfrågas om centerns skogspolitik i Skogsland http://www.lantbruk.com/skog/frihet-und ... alvklarhet
/Niklas



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Centerns skogspolitik

isteskog  
#288259 Lite skillnad mot Mp och V skogspolitik! :wink:

Användarvisningsbild

Re: Centerns skogspolitik

Camwood  
#288268 Bra skogspolitik :grin: Men den kan bli bättre :roll: särskilt när det gäller äganderätten där jag tycker att Annie .L är otydlig. Kommer nog att rösta på Centerpartiet!

Avatar Fallback

Re: Centerns skogspolitik

Bergsmannen  
#288273
Camwood skrev:Bra skogspolitik :grin: Men den kan bli bättre :roll: särskilt när det gäller äganderätten där jag tycker att Annie .L är otydlig. Kommer nog att rösta på Centerpartiet!


Har bestämt mig för att för första gången inte rösta C i år. Kan kompensera dig genom att rösta KD de värnar äganderätten starkast just nu inom alliansen. :lol: :lol: :lol:

PS. Menar inte att du skulle vara en KD sympatisör.

Användarvisningsbild

Re: Centerns skogspolitik

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#288278 Allemansrättigheten är ju lika viktig som äganderätten, enligt Lööf. Dessutom blir det fortsatt formella avsättningar.

Men visst är Centers skogspolitik bra mycket bättre än V + Mp.
/Niklas

   TS
Användarvisningsbild

Re: Centerns skogspolitik

Camwood  
#288704 Centerns skogspolitik va namnet på den här tråden men jag måste ta upp det här med prospektering och brytning av malm på Sveriges mark. Varför kan inte Anni , L ändra uppfattning om att markägaren bara ska några promille av värdet på din mark :?: Det är ju helt vanvettigt som hon tycker nu!!! (senast i SR morgon Ring P1)
Om hon (centern)ändrade ståndpunkt nu före valet så skulle många fler skogsägare/markägare rösta på centern.
Lättköpta röster tycker ja i en viktig fråga :grin:

Avatar Fallback

Re: Centerns skogspolitik

ryared  
#288725 x
Senast redigerad av Fredrik Reuter fre 29 aug 2014, 08:07, redigerad totalt 1 gång. Anledning: Raderat innehåll som inte hade något med Centerns skogspolitik att göra.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).