Motorsåg och handhållet

Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

5 inlägg 6234 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

skogsrisen  
#287832 Hoj!
Vart fundersam när vi inte såg fastighetsbeteckningarna i vår garmin astro 320 och kollade nu på primev2 informationen och det skall finnas..
Någon som vet hur man gör för att se dessa delikata siffror?



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

TimpaM  
#287839 På min astro är där en grön prick och därefter fastighetsbeteckningen. Men det finns bara en per skifte, så syns inte hela skiftet kanske den är utanför skärmen?

Användarvisningsbild

Re: Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

traktorz  
#287844 Koppla up den mot datorn och Garmins program BaseCamp.
Du får en större skärm att kolla på, t ex för att lägga in rutter och waypoints.

Användarvisningsbild

Re: Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#287852 Nu har jag förvisso en Oregon 550t med Prime (V1), men menyerna är så vitt jag minns rätt lika mellan Oregon 550t och Astro 320. Så här gör jag i Oregon för att ändra textstorlek:

"Inställningar" => "Karta" =>" Avancerad Kartinställ. Textstorlek, zoomnivå" => "Textstorlek".

Sedan kan du välja storleken på "Kartpunkter", "Användar-waypoints", "Gatumamn" och "Landområde". På alla dessa ställen kan du sedan välja "Ingen", "Liten" "Medium" och "Stor".

Förmodligen har du förmodligen inställningen "Ingen" på någon eller flera av dessa 4 inställningspunkter.

Hoppas du löser det!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320

skogsrisen  
#287910 Tack för svar gott folk!!
Testar om 2 veckor ca då älgjakten samt lite röjning står för dörren:)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).