Skogsmässor

mellanskog mässa

43 inlägg 26994 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

mellanskog mässa

mrvimek  
#184338 I lördags var man till uppsala på mellanskogs mässa o de var en riktig rolig mässa men dåligt skyltat .Så ja kom till mini skotare dom visao där var kranman alstor terri vimek o malwa så man prov körde kranman bisson o vilken trevlig stämmning o maskin blev mycket förvånad gemot vimek stadig som berg :) så gick man runt o prata me dom andra o de var en riktig trevlig dag tack för mig :smile:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#184370 Hmmm.... Ja tyckte detta va en av dom sämsta mässor ja varit på... av mellanskogs mässorna... få maskiner i rörelse å inte alls så många utställare... å vilket ställe.... det kändes som om den va placerad på en åker... "jätte" bra ställe att visa skogsmaskiner... nä... dom skulle behållt mässan längre norrut som dom hade tidigare... tex när den va ovan för gävle för nått år sen... maskiner som gick överallt!...

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#184377 ja tyckte att man fick pröva om man fråga dom som ja ville köra :) men skogsnolia fast mer sj körning skulle inte vara fel

   TS
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

svampbob  
#285730 Någon som planerar att åka på årets mässa?

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#286143 Jag ska fara :) vilka mera ?

   TS
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

svampbob  
#286167 Jag ska som sagt dit och kolla lite :grin:

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#286171 Vart bor du ?

   TS
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

svampbob  
#286172 Uppe i Umeå så det är nästan 60 mil dit. Vi ska dit som en del i planeringen inför nästa års skogsnolia.

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#286180 Aha jag bor i Sundsvall :) men vad gör man inte för att titta på lite maskiner ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

skogshasse  
#286203 jag tänker åka dit. bor en bit från hudiksvall

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#286238 Kanske vi skulle ha träffas :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

svampbob  
#286252 Vilken dag är ni där?

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#286253 Kanske två dagar :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Wenjad  
#286269 jag kommer dit! har körkort tills dess så blir en tur dit!

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Fredrik Reuter  
#286452
mrvimek skrev:Kanske vi skulle ha träffas :)


Hej,
Det är givet. Platsen tror jag också kan vara given eftersom Skogsforum kommer vara där med egen monter, det kan väl bli bra!

Jag har tyvärr haft alldeles för mycket att stå i det sista så jag har inte hunnit få ut budskapet om detta, men det kommer, både här på skogsforum och i nyhetsbrev!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).