Öppna kategorin

Skogsforums VM-tips

149 inlägg 56506 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284176 2-1 till ghana 63 minuten... vad händer? :S jaja en betydligt roligare match än argentinamatchen! :)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#284177 Bud på trean. Kommer bli häftiga sista 25min :)

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284179 2-2 och Miroslav Klose uppe på 15 VM mål!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#284180 Imponerande! Hoppas på 50 stoptidsminuter med denna spänning! ;-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Fredrik Reuter  
#284189 Hej,
Jag tycker nog Tyskland - Ghana varit den svettigaste matchen hittills, vad tycker ni?

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

axwell  
#284190
Admin@skogsforum skrev:Hej,
Jag tycker nog Tyskland - Ghana varit den svettigaste matchen hittills, vad tycker ni?


Två bra lag, skönt att inget (eg. båda) förlorade.

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#284196 Absolut! Gillade matchen mellan Holland - Spanien också med flera fina mål osv men denna hade mer spänning och vägde fram och tillbaka hela tiden. Tyckte dock att Tyskland visar att de är att räkna med i detta VM. Med tanke på värmen så är det imponerade hur de fortsätter trumma på. Hade denna match varit i slutspelet har jag mycket svårt att tro att Ghana skulle klara av 2 x 15 minuters förlängning. Kul att vi får njuta av fin fotboll nu när inte Sverige är med!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284753 Brasilien och Colombia vidare i från dagens åttondelsfinaler. Uruguay hade tydligen inget bett i deras anfall och blev därför mållösa.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#284757 Barca har lagt ett bud på Suarez. 360miljoner+Alexis Sanches och då lovar "Pool" att skicka med en munkorg.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284800 Dyr munkorg, tydligen. Kanske prydd med guld och ädla stenar?
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#284824 Häftig vändning av Holland i slutminuterna mot Mexico (2-1). Oavsett vem de får möta i kvarten håller jag Holland som favorit. Brasilien kändes svaga igår. Kanske pressen minskat nu när Chile bokstavligt talat hade stolpe (och ribba) ut!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284908 Nu var visst Afrika helt ute ur VM. Frankrike och Tyskland däremot vidare.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#284909 Jo men Algeriet gör en riktigt bra match mot Tyskland. Till skillnad från de andra afrikanska lagen verkar det inte varit några interna stridigheter.

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#284932 Det satt hårt inne men än lever mitt VM-tips! Ikväll tror jag på Belgien och Argentina till kvartsfinal.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#284934 väldigt imponerande spel av både Schweiz och Algeriet! Men de "större" lagen har haft det lilla extra flytet på sin sida i slutminuterna...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).