Öppna kategorin

Skogsforums VM-tips

149 inlägg 56510 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Blivande snickare  
#283375 Jahaa, ha fotbolls vm börjat igen? :???:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

stegmaster  
#283378
Blivande snickare skrev:Jahaa, ha fotbolls vm börjat igen? :???:

Ja du, minns du senaste VM då??
Du var vel inte så gammal då at du fick vara uppe på denna tiden då. :wink:

Minns då jag såg VM for första gång i färger från Vest Tyskland i 1974 (grannen hadde just köpt färge tv), det var stort det.
Har fortfarandet bild med sign. av Franz Beckenbauer liggandet nån stans.

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283460 Riktigt bra matcher idag! Först Colombia-Grekland (3-0) och nu Uruguay-Costa Rica där Costa Rica som var nederlagstippat vänt matchen och leder nu med 2-1 i matchminut 57! För er som inte ser rekommenderar jag att slå på TV4 omgående. Klockan 00.00 börjar England vs Italien. Vilken kvalitet så här långt! Nästan som skogen här i norr! ;-)

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#283478 Spanien förlorar, Uruguay förlorar och Suarez lirar inte. I den här tävlingen har man ju verkligen briljerat.

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283482 Haha tänkte faktiskt på dig när Costa Rica vände! Det är dock många matcher kvar. Har vi ingen fler som vill inkomma med ett tips? Undrar hur mycket Buffons frånvaro kommer påverka Italien ikväll.

Såg en tidtagare fråga om hur mycket VM-tittande det blir. Skulle tro att det blir i genomsnitt en match per dag under gruppspelen och sedan samtliga slutspelsmatcher om inte något oväntat sker (läs: om sambon kastar ut tv:n).

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283547 Spännande avslutning mellan Schweiz vs Ecuador där förstnämnda lyckades sätta segermålet (2-1) i sista stoptidsminuten! (90+3)

Vad tror ni om nästa match som börjar kl 21 mellan Frankrike och Honduras. Jag tippar 3-0 till Frankrike!

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#283562 3-0 verkar funka. Själv hade man Frankrike som flopp....

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#283578 Tippar 3-1 till Argentina i kvällens sista match... (undrar om man orkar hålla sig uppe fram tills matchen är över)

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283636 Jag somnade då innan Argentinamatchen men du var bara ett mål från att sätta tippningen! Nu börjar Tyskland vs Portugal på SVT2. Tippar 4-1 till Tyskland!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#283638 orkade med första halvlek sen så somnande man i soffan under argentinamatchen...

synd att dagens första match är över efter en halvlek, skall bli intressant å se om portugal bara lyckas släppa in ett mål i andra halvlek :o

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283639 Jo lite tråkigt att det är avgjort efter dryga 30 min! Sedan känns tipset svårt att få in då det innebär att Portugal måste hänga dit en vilket känns långsökt just nu...

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#283646 Synd att Ronaldo brände frisparken på stoptid. Annars hade matchtipset suttit. Kul att Müller som jag tipsat bli VMs värdefullaste gör tre mål! Blir det att se något mer ikväll?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#283671 Veklingar som somnar redan under Argentina-matchen :shock: :wink: Hade man somnat under Japan-matchen så hade det varit acceptabelt :grin: :grin:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

sundelius  
#283673 Bra tippat Skogsinvest

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

axwell  
#283674
th skrev:Re: Skogsforums VM-tips

Inlägg av th » 9 minuter sedan.
Veklingar som somnar redan under Argentina-matchen :shock: :wink: Hade man somnat under Japan-matchen så hade det varit acceptabelt :grin: :grin:


Heder åt den som kunde hålla sig vaken när Grekland skulle ha spelat fotboll, enda sömnpiller hittills. :|

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).