Skogsmässor

Skogsmaskindagarna 6-7 Juni Karlskoga

17 inlägg 15873 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsmaskindagarna 6-7 Juni Karlskoga

skogshasse  
#282702 jag glömde berätta en sak i går i mitt inlägg. Jag var in i Falun och åt sen fortsatta resan hem mot Hälsingland och en bit utanför Falun efter väg 50 mot Alfta så går en stor björn över vägen och naturligtvis så ligger kameran i baksättet så man han inte ta en bild på björnen men nu har man i alla fall sett en björn för första gången i vilt tillstånd för jag räknar inte Järvsö zoo så nu har man sett två av våra fyrbenta rovdjur i skogen (lo och björn) så nu fattas det järv och varg

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsmaskindagarna 6-7 Juni Karlskoga

Anders_S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#282785
Ecologger skrev:Tja, kom ju först vid 10,30 och stod väl en 10-15 min i kö, var väl okej. För min del var mässan en positiv överraskning. Smidigt mässområde o god mat. Kommer gärna åter nästa år. Lite trist inte fler av dom "stora" maskin tillverkarna var där.


Du kanske kom väster ifrån. Därifrån var kön mycket kortare. De borde ha omletts så dom fick ställa sig i samma kö som alla andra.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).