Efterlyst - Stulet

Vad gör Totte ?

7 inlägg 33492 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vad gör Totte ?

Hugin  
#280174 Långsökt rubrikval, men det handlar definitivt inte om stulet, men desto mera om efterlyst:

Nu har vi (utan uppkoppling eller kontroll) låtit Totte fara söderut i syfte att göra fastighetsaffärer. - Fullt med tusenlappar i fickan!

- Ingen skogsmentor följer hur det går. Kan vi låta detta hända utan kontroll? Nej! - här erfordras en uppföljning: vad vet ni om färden och affärerna?

Vänligen: rapportera efterhand, ni som vet något! Vi utgör väl stödet (som vi själva uppfattar det)?

Var var han synlig senast och vad sysslade han med (prasslade med tusenlapparna?)



   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad gör Totte ?

halvproffs  
#280182 Känns som det är lite Fantomen i honom? Dyker upp någonstans i södra Sverige med solglasögon och långrock och hatt och spanar efter hus(inte bovar). Pengar har såvitt jag vet aldrig varit ett bekymmer för Fantomen, för om jag inte minns fel så har han en grotta full med ädla ting som har tar en näve av när han behöver.
Diana och Devil är också med ryktas det men har en undanskymd tillvaro den här gången. Är det någon som sett en riktigt skum person så rapportera till oss forumister!!!

Avatar Fallback

Re: Vad gör Totte ?

Hugin  
#280458 Dags för trådlyft.

Nu är det exakt en hel vecka sedan Totte senast gav något livstecken - dessutom annonserande att nu skulle han minsann skapa en helt ny sydligare tillvaro.

Inte ett ljud eller inlägg därefter från karl´n, som farit söderut med byst av klöver i fickan, uppgivande att "nu skall här handlas fastigheter". - Inte konstigt att man blir orolig!

Här krävs forumets samlade spaningsresurser och informationstjänst för att kartlägga och bringa ordning i denna "luck of control".

Sätt nu igång att bidraga med din pusselbit och informera om vad som händer i Tottes färdväg - och hjälp till att förhindra katastrofer!

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad gör Totte ?

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#280466 Bogserar Renutten med traktorn! Ska ha varit synlig i Kolmårdskogarna.
Obekräftat

Användarvisningsbild

Re: Vad gör Totte ?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#280473 Han passerade här och fyllde på depåerna idag vid 16-tiden... :smile:

Avatar Fallback

Re: Vad gör Totte ?

Hugin  
#280580 Ok, nu är han ju under koll igen!

Vi kan slappna av - men kanske bara tillfälligt!

Ingen av oss vet ju vad han har i beredskap.

Behåll den höjda beredskapen. Allt kan hända, förutse inte att tänkta scenarios ingår i förutsedd alternativ planering!!

Objektet "Totte" är på FBI-språk lite "unprediktable" ... (eller hur det nu stavas ...)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad gör Totte ?

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#291698 Jag kan inte avslöja för mycket eftersom det är en pågående utredning, kan dock avslöja att fantomen är under stark bevakning och ser att göra sig väl hemmastadd i sitt nya territorium.
Jag är en av hemliga agenter som håller han under uppsikt.
Uppskattar om inte identiteten röjs.

Hans aktiviteter påstås synas på andra håll i olika media. IT avdelningen sköter spaning på detta.

Rapporterna som kommit in hittils visar att aktiviteterna är fortsatt lika med undantag för viss rörelse i omgivande områden av okänd natur.

Som ni nu vet är han under hård bevakning, trots detta så är det inte otroligt att internet aktiviteten äökar allt eftersom temperatur sjunker och väder uppmuntrar innomhusaktivitet mer.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).