Öppna kategorin

Skogstjej söker likasinnad kille

79 inlägg 49404 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

pontiacfarmer  
#279258 Attans på åldern ju :surp: ... kunde du inte varit liiite äldre ju ;)
annars är jag ju inte längre bort än mopedavstånd :lol: .. knappt 5 mil te jkpg
å huskvarna finns det i mängder på gården... stihl har man som tynge till presenningen över vedhögen ;)


mvh S

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

SmålandsTös  
#279270
nutte skrev:Det verkar som om ni lyckats skrämma bort tjejen i fråga;)



Så lättskrämd är jag inte :wink:

Visste inte riktigt vilken sorts respons man skulle få, men det är kul att se att så många varit positiva! Har läst om tråden på nytt flera gånger och varje gång drar jag på smilbanden av alla härliga kommentarer :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

pontiacfarmer  
#279273 Smålänningar är aldrig lättskrämda ju ;)
/s

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

T Landström  
#279279 Bitter som jag är så tror jag som vanligt att det är lättare för tjejer än för killar att hitta någon...och definitivt i ett sammanhang som detta... ;)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Jim_the_one  
#279281 Håller med herr Landström till fullo.

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Skogstomte  
#279290
T Landström skrev:Bitter som jag är så tror jag som vanligt att det är lättare för tjejer än för killar att hitta någon...och definitivt i ett sammanhang som detta... ;)


Om vi pratar "nattanöje" så tror jag du har helt rätt men när det gäller något mer långvarigt är det nog inte så stor skillnad...

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

T Landström  
#279294
Skogstomte skrev:
T Landström skrev:Bitter som jag är så tror jag som vanligt att det är lättare för tjejer än för killar att hitta någon...och definitivt i ett sammanhang som detta... ;)


Om vi pratar "nattanöje" så tror jag du har helt rätt men när det gäller något mer långvarigt är det nog inte så stor skillnad...


Har ju varit singel ett tag nu...och min erfarenhet säger mig att det inte spelar så stor roll vad damerna söker...
Hitta nattanöje är inte så svårt... ;) Det svåra är att hitta någon som inte är mörkrädd och vågar lämna gatljusens trygghet...men de flesta i dagens samhälle är för bekväma.. ;)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Hema  
#279295 T Landström om jag tar en del ur sitt stycke, så blir det en väldig motsägelse, då det krävs två för att dansa.. ;)

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Seb macahan  
#279306 T Landström. Jag vill nästan tro att du gett upp hoppet om ett liv i tvåsamhet, av att döma på dina erfarenhet så verkar en gårdsbelysning tillsynes en god investering och om du är smålänning så vill jag poängtera att den bör vara tänd när det är mörkt ute.
Detta kan vara rätt väg att finna "ljuset" i mörkret i din dystra tillvaro med endast nattanöje att tillgå (stackare). Skämt åsido
Beträffande hur merparten av oss i detta forum bor (på landsbygd) så kanske man ska ta o byta i innebörd på talesättet "leta med ljus och lykta". Det är nog det man ska göra. Leta sambo i stan där det är ljust och "tryggt" kan man ju räkna ut med röven o en krita vad det leder. Lyft på sten o stock o rätt vad det är så har du ditt skogsrå.
Jag har "dresserat" min fru att härda ut i mörkret (Det är hennes hästars "fel" att vi bor som vi gör) men det har tagit 14år. Men letar man på logdanser o bygdedagar så kanske man får nått annat än statsjäntor med sig på resan genom livet. Även om de kan vara ack så piffiga i bland (stadsjäntor).
Sen är det nog så att våran "hobby" kräver ganska mycket tid. Man kan nog lätt bli utkonkurrerad av "latte ligan" som hellre köper nya solglasögon och fikar en lördag förmiddag än röjer i en plantering.
Gå en buggkurs, där finns levnadsglada människor som har lite öppet sinne. Funderar faktiskt på det själv. Inte för o hitta en till för den jag har räcker alldeles gott till min portion tålamod och intelligens, men bara för o träffa trevliga nya bekantskaper.

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

T Landström  
#279425 Ja...hoppet börjar överge mig...37 år singel och bor i skogen...står inte högt i kurs här i norra Dalsland...
Belysningen finns och är tänd de mörka delarna av året... ;)

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Godsägarn  
#280011 Gud har hört min bön om en tjej dom dig :-)

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#280020 Du får väl lägga upp bild på dina traktorer, Landström, så spekulanter kan bedöma dina chanser?

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#280033 En undring lite OT. Jag var på Skog och Traktor i Emmaboda och medan jag satt i bilen och väntade på att de skulle öppna samlades ett stort gäng framför grindarna. Jag har sällan sett så många gubbar på en gång men det fanns också en del yngre typer. Jag funderade på om det finns något liknande för kvinnor. Alltså hundratals kvinnor samlade på ett ställe. Det närmaste man kan komma är kanske typ Ullared eller något Kärringrally.

Kanske det skulle gå att kombinera skogsdagar med något mer feminint och locka lite yngre publik. Vad som skulle locka kvinnor till något sådant vet jag inte men varför inte lite rajtan-tajtan på kvällen och tältläger.

Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

jannee  
#280044 På dans och rallye hittar du många småtokiga tjejer, ja t.o.m. sådana som inte räds att bosätta sig på vischan.
Så var det i alla fall för mig, visserligen snart ett halvt århundrade sedan men tiderna förändras inte så fort.

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

T Landström  
#280063
Mangan skrev:Du får väl lägga upp bild på dina traktorer, Landström, så spekulanter kan bedöma dina chanser?


Då sjunker nog mina chanser till under noll... ;)
Tro inte en MF 35 slår så högt... ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).