Skogsnyheter

Logmax som byggsats

11 inlägg 5684 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Logmax som byggsats

Fredrik Reuter  
#274381 Pressrelease som låg i mailkorgen i morse:

Log Max kan nu som första tillverkare på marknaden erbjuda våra produkter som monteringsfärdiga byggsatser.
- Vi möts årligen av samtal från kunder som önskar leverans av sitt aggregat redan veckan efter beställning. Detta är dessvärre inte möjligt med den orderstock och det intresse som finns för våra produkter idag, säger Lars Strömsund, Försäljningschef.

Log Max kan nu erbjuda de kunder som vill att köpa en färdig byggsats av storsäljaren Log Max 5000D för att sedan själva montera ihop alla delarna.
- Många av våra kunder är väldigt kunniga skruvare då de kört andra märken tidigare och har tillgång till travers och de verktyg som krävs för att själva sätta ihop byggsatsen. Det är en enorm service för de som önskar en snabb leverans, säger Lars.
För de som vill erbjuder Log Max kurser i aggregatbyggnation på fabriken i Grangärde under sommaren.

De första byggsatserna finns för leverans redan idag och till hösten kommer fler modeller finnas tillgängliga tillsammans med ytterligare en stor nyhet.
- Vi jobbar för fullt med en webbaserad tjänst som gör att våra kunder själva kan komponera ihop sina aggregat. Det skall bli möjligt att helt fritt kunna bygga ihop det aggregat de vill från delar som används till Log Max produkter. Ramen från ett Log Max 5000D, kvistknivar från ett Log Max 7000C, matarhjulsmotorer från Log Max 4000B och så vidare. Detta kommer bli en revolution och mängder av nya modeller kommer att växa fram, säger Lars.

Mer information:

http://www.logmax.com/se/nyheter/log-max-byggsats



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Logmax som byggsats

skogsmullemats  
#274386 Kanske man skulle ringa och beställa idag!

Avatar Fallback

Re: Logmax som byggsats

Blivande snickare  
#274388 Intressant att man kan komponera sitt eget aggregat! :smile:
Utan att veta ett skit om aggregatsbranchen så tror jag detta kan bli rn storsäljare!

Användarvisningsbild

Re: Logmax som byggsats

JensSkoog  
#274393 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Logmax som byggsats

stegmaster  
#274394 Verkar som det er dag att kolla datum. :wink: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Logmax som byggsats

JensSkoog  
#274397
stegmaster skrev:Verkar som det er dag att kolla datum. :wink: :lol:

Var min första tanka! Därför :grin: :grin: :grin:

Avatar Fallback

Re: Logmax som byggsats

axwell  
#274403 Det retar mig fruktansvärt att jag inte kan utnyttja detta erbjudande, hinner inte lägga ner så mycket tid på en sak som jag har för liten skog till.

Måste genast dra till systembutiken där tullen/polisen säljer ut beslagna starkvaror till samma Euro-priser som de en gång inköptes för.
Nu brådskar det :!:

Avatar Fallback

Re: Logmax som byggsats

Snowblow06  
#274413 Kanske kan läsa om detta bygge på atl.mu som lanseras idag :-) hehe hehe

Användarvisningsbild

Re: Logmax som byggsats

hayabusa 08  
#274453 Många bra nyheter idag......
I artiklen om atl.mu stod det oxå att atl skulle stärka sin roll som en äkta landsbygstidning med doft.
Det skulle bli en lätt gödseldoft på tidningen. :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Logmax som byggsats

Blivande snickare  
#274512
stegmaster skrev:Verkar som det er dag att kolla datum. :wink: :lol:

:oops: :oops: :oops: :oops: Ja jävlar vad dum man känner sig nu! :lol:
Får skylla på att jag var morgontrött! ;)

Användarvisningsbild

Re: Logmax som byggsats

stegmaster  
#274538
Blivande snickare skrev:
stegmaster skrev:Verkar som det er dag att kolla datum. :wink: :lol:

:oops: :oops: :oops: :oops: Ja jävlar vad dum man känner sig nu! :lol:
Får skylla på att jag var morgontrött! ;)

Jo, men det var ju inget roligt om ingen lot sig luras. :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).