Motorsåg och handhållet

Motorsågens inträde

49 inlägg 17104 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Motorsågens inträde

Jocke91  
#265336 Tycker det är en bra film. Kul att höra lite om hur dom gick till väga.

Synd bara att dom slog sönder sågen, gör lika ont i mig varje gång jag ser den mosad :cry:

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Motorsågens inträde

anersimyra  
#265338
Jocke91 skrev:Tycker det är en bra film. Kul att höra lite om hur dom gick till väga.

Synd bara att dom slog sönder sågen, gör lika ont i mig varje gång jag ser den mosad :cry:
Den var dessutom oanvänd. Det var hans egen såg från det egna museet. Han hade en av Sveriges förnämligaste samlingar av oanvända äldre sågar. Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet, visning sker efter överenskommelse. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Motorsågens inträde

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#265343
anersimyra skrev:Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet

Lycksele?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Motorsågens inträde

anersimyra  
#265349
OAS-forests skrev:
anersimyra skrev:Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet

Lycksele?

Det låter bekant, ja jag tror tusan det stämmer :smile: :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar