Skogsvagn (Huggarvagnar)

Weimer Huggarvagn

24 inlägg 21231 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

clasandre  
#250318 Inklusive moms?

FTG
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Emil Skoglund  
#263973 :o jag är mycket nöjd med kärran. Den uppfyllde mina förväntningar med Råge... Weimer Rekomenderar jag . Stadig gjort bra kontstuktion... :oops: Tog 4 timmar hugga Första vedlasset. man har aldrig kört kran förut :lol: 8) nu går det bättre 5e lasset man lär sig hela tiden

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Emil Skoglund  
#263974 jag är mycket nöjd med kärran. Den uppfyllde mina förväntningar med Råge... Weimer Rekomenderar jag . Stadig gjort bra kontstuktion... :oops: Tog 4 timmar hugga Första vedlasset. man har aldrig kört kran förut :lol: 8) nu går det bättre 5e lasset man lär sig hela tiden

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

stektlök  
#263983 Vad roligt för dig ! Jag körde mina första stockar förra året.
Vad har du för längd på stockarna ? Ser rejäla ut. Ta gärna fler bilder in action !!

Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Emil Skoglund  
#263988 Stockarna i vedlasset blev lite i längsta laget säker 6 Meter långa ... Hugga timmer imorgon.. återkomma med en bild.... Högg 2 stora Granar idag. gjorde 2 st 5.5 meter långa 40cm . Va inga problem kranen tog dom som tändstickor. Mycket nöjd
med Kärran

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

stektlök  
#264017 He he tändstickor... bra ! Kör hårt

Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Emil Skoglund  
#264241 Blev lass Med timmer . några vänerblock.. Hade otur med granarna idag.. 2 st va det centrumröta på. 😡

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Hema  
#264250 Ser ut att matcha traktorn bra. :)

Avatar Fallback

Re: Weimer Huggarvagn

Emil Skoglund  
#264265 Passar perfekt ihop med Lilla Valtran.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).