Öppna kategorin

OS.... kollar du påt ?

187 inlägg 56195 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#263684 Jag kollar bara på os på jobbet.... bra jobb där det är tillåtet att titta på OS :)

Hemma däremot blir det inte så mycket tittat förjag har vad vi kallar "skogstv" alltså 1an 2an å 4an och kunskspskanalen ungefär.
Tråkit att inte SVT fick rätten att visa.

Chips å cola förgyller sändningarna just nu !



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#263685 Nej

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

anersimyra  
#263690 Därtill är jag nödd och tvungen :sad:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

Skogstomte  
#263695 Om det inte vore för Putin så...

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

M-F  
#263697 Inte frivilligt i varje fall! 👎

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

loppan  
#263698 Sitter och tittar på Putin VM nu. Tycker tv 3 gör oväntat bra ifrån sig.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#263709
loppan skrev:Sitter och tittar på Putin VM nu. Tycker tv 3 gör oväntat bra ifrån sig.


Ja den här första uppvisningen gick bra. Roligt att se Karelin också !

   TS
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

elis  
#263730 Ser man lite till vilka som tar ansvaret för att vår ungdomsidrott kan utvecklas och bli os stjärnor så är detta åt helvete. Vi betalar och vi ska ha tillgång till sändningarna. Att som latoxarna kliva in mitt i matchen och sponsra de bästa av de bästa och tro att man gjort en insats är bara löjligt.
Jag skulle enkelt kunna köpa os på datorn/tv'n en månad men tamejfaen att jag så gör. Tänker aldrig bidra med ett rävöre till något som jag avskyr så mycket som reklam.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#263739 Jag betalar radio och tv avgiften och älskar program utan reklam !! :) 1an 2an halleluja !

   TS
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

peo528  
#263740 Skulle aldrig falla mig in o se på eländet

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#263741 Tänkte bara kolla på längdskidor under OS, Kalla och Hellner får man ju bara inte missa ^:)^ Det var tydligen någon som funderade över "nose butter triple cork 1620, vad är det mot 15 km klassiskt med Johan Olsson!" :grin: :grin:

Dessutom är principen att jag tänkte att lista alla som kör annonser under längdskidtävlingarna och sedan undvika att köpa deras prylar det kommande året. Jag är inte ett dugg intresserad av att finanisiera TV3s kvartsmiljardköp av TV-rättigheterna för OS.

P.S. Varför använda grader :?: För ingenjörer är radianer mycket bättre, 360 grader motsvarar 2 Pi radianer och därmed är 1620 lika med 9Pi eller 4,5 varv. Det är ju mycket enklare att dividera med två än dividera med 360 för att få antalet varv de roterar :grin:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Robertberg  
#263748 Tror ni de kommer bränna nå bögar i OS-elden?

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

axwell  
#263768 Nej, tänkte bojkotta den tv-kanalen, föll till föga och valde viaplay genom Vattenfall för 139,50/månaden.

Nu helt övertygad om om att bojkott var det enda rätta, man krävde som enda betalningssätt Mastercard eller Visa och det vägrade jag uppge. 😡

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

herjman  
#263774 Kommer bara följa längdskidorna som jag även gör under värlscupen.
Synd att det går på en pajjaskanal!

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

opekka  
#263801 Kollar noll. Eller närapå noll. Njuter av att påtvingade licensavgifter inte går till IOK och propaganda för stater med skurksyn på mänskliga rättigheter.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).