Skogsarbete

jobb!!

7 inlägg 7101 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

jobb!!

elvan  
#258368 HejHej skogsfolket!

Är så att jag är på väg hem efter utomlandsjobb som skördarförare så jag söker maskinförarjobb över hela Sverige även över hela Norge, där jobbet finns dit åker jag.

Har några års erfarenhet av skogsmaskinskörning (mestadels skördare), har även de intyg som krävs så som Guldkort,Grönkort,heta arbeten, hlr, adr osv.

Om ditt/erat företag söker en driven förare tveka då inte att skicka iväg ett PM, även om ni känner till någon som söker så bara skriv.

Tack på förhand!



   TS
Användarvisningsbild

Re: jobb!!

Fredrik Reuter  
#258852 Tjena,
För det första, lycka till med jobbsökandet!

Sedan får du gärna berätta mer om vart du varit och kört skördare tills nu.
Säkert många som skulle vilja läsa mer (mig inkl) och dessutom kan det ju öka dina chanser till jobb om man sticker ut lite!?

Ha det bra!

Avatar Fallback

Re: jobb!!

elvan  
#258886 Tjenare!

Tack så mycket!

Javisst, jag har vare i Panama ett år och avverkat Teak.
En väldigt speciell upplevelse, man har ju fått klart för sig hur otroligt bra våran skogsindustri är hemma i Sverige.

Haha ja de finns många helt otroliga berättelser som många nog inte skulle tro va sanna.

En otroligt stor livserfarenhet.

   TS
Användarvisningsbild

Re: jobb!!

Fredrik Reuter  
#259043 Det kan jag tänka mig, kul att du vill berätta.
Var det med konventionell teknik med skördare och skotare?

Du får gärna dra några historier, sådant är ju riktigt kul.
Har du några bilder får du också gärna ladda upp några!

Som sagt, jag kan tänka mig att detta var ett äventyr!

Avatar Fallback

Re: jobb!!

Timpan71  
#267350 Tjenis! Körde du för Forwood? Jag var den första skördarföraren där med Vimekskördaren ;)
Jobbar nu i Norge och vi behöver en förare snarast! Vad har du mer för erfarenhet? Maila mig info om dig och vad du kört och hur länge mm. Vi håller till på Vestlandet och har 4 Ponssemaskiner! En Bear,en Ergo,en Buffalo och en Buffalo King...

Mvh Timo

Mail: timo.hautamaki@telia.com

Avatar Fallback

Re: jobb!!

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#267562 Va det du som bodde i strömsfors?:)

Avatar Fallback

Re: jobb!!

elvan  
#275994 Tja Timo, jovisst va de för forwood... jo ja började me den, men vi fick ner slutavverkare sen som vi körde. jasså du e i norge, e faktiskt så att jag fått jobb med i just norge :) Fast jag är längst upp i nord norge o kör. tack så mycke för ditt erbjudande :) nee zeaflower jag ha inte bott i strömsfors :P du tänker nog på nån annan.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).