Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2013

118 inlägg 48244 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Blivande snickare  
#250278 Får nog tyvärr bli odonerat för mig... :sad:
Har provat registrera både mitt å morsans nummer i wywallet utan resultat. Ingetdera nummer fungerade till bössan. För PayPal måste man gå med på att lyda under utlänsk lag å det känns ju inte så lockande :???: .

Men jag hejjar på forumet från sidolinjen! \m/ :ympeace:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#250279 PayPal är ju hur bra som helst, använder det ständigt och jämt.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Robertberg  
#250281 Jag pyntade in en femhundring nu, kompenserar för att du inte kan delta Snickarn ;)

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Blivande snickare  
#250285 Tack så hjärtligt! :grin:
Får jag en lott åxå? ;)

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Robertberg  
#250289 Javisst! Du kan få alla fyra nitlotterna :D

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

axwell  
#250291 Det här gick åt fanders, fick SMS efter att ha tryckt på "skicka", försökte skicka, fick svar från Telia, "förstår inte", nytt försök, svar från Wywallet "Misslyckat....smartphone.. osv..

Lägger ned det här, tyvärr blir det fel i statistiken.

Nästa år skulle jag gärna ha ett bankgironr med koppling till skogsforum/insamlingen, så pass kan jag nog klara av.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Blivande snickare  
#250292
axwell skrev:Nästa år skulle jag gärna ha ett bankgironr med koppling till skogsforum/insamlingen, så pass kan jag nog klara av.

:-bd :-bd

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Fredrik Reuter  
#250301 Hej,
Inte långt kvar nu! Det börjar bli spännande!

Det är tråkigt känner jag för er som det krånglar för. Jag har inget bg nr som jag kan använda för detta ändamål så här på sluttampen tyvärr.

Men jag tar detta med mig till nästa år!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Fredrik Reuter  
#250303 Cirka 190 lotter är tingade hittills! Fler finns ( :wink: ) och ni hinner på en halvtimma!

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Skogsinvest  
#250305 Bra jobbat av er som styrt upp detta och av alla som skänkt pengar! :-) Ser att vi ligger på plats 16 nu och har passerat 20 000 kr! Mitt kära AIK (Skellefteå) ligger på plats 15 och vi borde kunna passera dem sista timmarna!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#250307 Ok nu kör vi absolut sista rycket.
Slutavverkare och trädkramare hand i hand, nu visar vi att det finns växtkraft i skogen och att Skogsforum är ett forum att räkna med!

Gräv i fickorna så slutspurter vi ordentligt sista kvarten.

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Fredrik Reuter  
#250317 Så, nu håller jag på och sammanställer det hela.
Lite knep och knåp blir det för att få det hela rätt (bl a har det strulat för några med donationerna).

Men resultatet kommer presenteras här och på andra ställen på skogsforum under kvällen.

På återhörande!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Kse  
#250323 Musikhjälpen fortsätter i ytterligare 1 1/2 timme, det finns alltså fortfarand chans att skänka pengar till vår insamling men då är man inte med i någon utlottning av priser.

Klicka på länken nedan för att komma till vår digitala insamlingsbössa.

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum


Musikhjälpen har hittills samlat in en bit över 18 miljoner kronor och Skogsforums insamling ligger just nu på 20900 kronor.

Men det går som sagt fortfarande att skänka pengar så lägg in några hundralappar, det tänker iaf. jag göra.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2013

Fredrik Reuter  
#250354 Nu är det avgjort!

Nu har dragningen gjorts och här nedan ser ni vinnarna.

Vinnare av Husqvarna 550XP G TrioBrake:

Kristofer89

Vinnare av åktur i Ponsse Scorpion:

Stektlök

Vinnare av rallyåkning med Finnskogsvalsen:

Miab

Sidovinstvinnare (Skogsforumsprylar): Tina, Qkeeper, T.B.O och Azoff

Stort grattis till vinnarna och tack alla som bidragit till att dragit in över 20.000kr till att minska mödradödligheten i världen, ni är hjältar allesammans!

Passa gärna på att gratta vinnarna!

Jag kommer hålla kontakten med alla vinnarna och se till att ruljansen går smidigt.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2013

Blivande snickare  
#250357 Grattis till vinnarna å bra jobbat skogsfolk! :grin:

Om vi får ett bankgiro att betala till nästa år så blir det nog ännu mer pengar! :)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).