Vedmaskiner, flishuggar

Palax "Easy"

5 inlägg 2708 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Palax "Easy"

970D  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23736 Hallå undrar om det är någon som har en sådan? har nämligen köpt en sådan..

Mvh Jonas



   TS
Trejon
Användarvisningsbild
970D  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24177 ingen som har en sådan?

   TS
Avatar Fallback
mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24670 Hej! Har ingen själv, men e på jakt efter en vedmaskin. Är du nöjd samt har du nån bild 8)

Avatar Fallback
Nolltax AB  
#24684 Jag vet en som har en sådan.

Användarvisningsbild
970D  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24735 Hej nja vi har inte invigt våran än... men min morbror har köpt en nästan likadan.. fast dock med stora spakar... (Easy= en spak som man styr i stort sett allt med) och han säger att han är mycket nöjd! inga Remmar som kan gå av eller kedjor... då allting är hydraul drevet... och han har även ett sånt avläggningsbord som han bara lägger stockarna på med griplastarkärran... så han kan sköta allting själv utan någon hjälp.. och han körde ca 50m3 ved på bara 3 dagar tror jag det var.. helt själv.. så det är bra kapacitet i den.
så vad kostar en sån? våran "Palax Easy" kostar 120 000... (men vi prutade ner den till 90 000) och den min morbror har ( som är av samma storlek) kostar 110 000 tror jag de va med sånt avläggningsbord.

Mvh Jonas

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).