Bilar

Köpa pick-up

68 inlägg 48461 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Köpa pick-up

rallymarkus  
#245307
anersimyra skrev:
rallymarkus skrev:4wd lampan började blinka om man körde fortare än 100
man va tvungen o koppla ur frihjulsnaven fram då gick de o köra fortare.. de va en sak jag störde mig på, men den kändes väl sammansatt och gick bra i övrigt.

Silvertape är bra till mycket Markus.. :smile: Det är ju bara att sätta tape över lampan. :smile:

Problemet e att man vet om att den blinkar....
Skulle jag handla pickup idag så skulle jag kolla på vw amarok samt nya L200
Mitt krav idag är automatlåda och möjlighet till konstant awd utan låst mittdiff.

Användarvisningsbild

Re: Köpa pick-up

JörgenO  
#245308 Har köpt en Navara-06 idag som gått 20 000 mil.
Nu skall (halva) gamla KingCaben bli traktorsläp!

Användarvisningsbild

Re: Köpa pick-up

anersimyra  
#245330 Jag har tittat på två pickisar i veckan. En Navara på ett STORT företag, en Ranger på ett LITET företag. De hade betydligt bättre koll på det lilla företaget vad de egentligen sålde. Det stora företaget hade garanterat ingen koll på vad de egentligen sålde, två oljeläckor på Navaran ( bakkant motor och fördelningslåda) ansåg verkstadschefen vara ointressant, han sa: Hur blir vi klokare av att ta reda på det !!! Vilken jävla nolla. Det företaget får aldrig sälja en bil till mig. :oops: :oops:

Avatar Fallback

Re: Köpa pick-up

Blivande snickare  
#245337 "Hur blir vi klokare av att ta reda på det!!!"
:lol: :lol: vilken jävla dumskalle! :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Köpa pick-up

anersimyra  
#245341
Blivande snickare skrev:"Hur blir vi klokare av att ta reda på det!!!"
:lol: :lol: vilken jävla dumskalle! :mrgreen:
Verkligen, jag kommer aldrig varken köpa eller lämna in en bil hos SVENSKA BIL I AKALLA :mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Köpa pick-up

totte  
#245349 Skönt att bo långt därifrån!

Avatar Fallback

Re: Köpa pick-up

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#245378 Köpte en ny Hilux ifjol kan bara säga ,att det ångrar jag inte.Inget smäck bara en bil,med lock,el m-v och gr-uttag.
Bara AC,elhissar,ABS och utan xtraljus.

Avatar Fallback

Re: Köpa pick-up

stihl91  
#247064 Var idag och hämtade min nyrenoverade motor hon Contrade i Söderhamn. Nya lager ny vev plus att dem gick igenom hela motorn. Var lagerna på ettan som hade gått men dem andra var på gång.
Vill råda alla l200 ägare med 133 och 137 hästars motorn att byta lagren innan dem rasar.
Och börjar motorn plötsligt knacka så stäng av motorn på en gång så kanske man klarar veven.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).