Traktorer och processorer

niab kvistning

21 inlägg 12815 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: niab kvistning

Naders  
#241979
gnisten83 skrev:En riktig centralort, passerade där senast i kväll:))

Visst är det de!!! Om jag säger ett grönt hus och garage med mycket fasadbelysning utmed vägen....
Vet du var du är då? ;)

Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: niab kvistning

totte  
#241995
Naders skrev:
gnisten83 skrev:En riktig centralort, passerade där senast i kväll:))

Visst är det de!!! Om jag säger ett grönt hus och garage med mycket fasadbelysning utmed vägen....
Vet du var du är då? ;)


Vet jag i alla fall! Men det var väl än mer centralort på den tiden Brittas köpcenter fanns :lol: ?

Avatar Fallback

Re: niab kvistning

simon d  
#242012 Nej jag vet inte exakt vilket hus du menar. Men jag vet var bengtsboda ligger :-)
Men hur kommer det sig att gården ligger i askaremåla och du bor i bengtsoda? :-)

   TS
Avatar Fallback

Re: niab kvistning

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#242050 Om jag inte fattar fel så har du Jörgen o Ann Viol 2 hus längre bort då?
Kört förbi 2 ggr till i kväll:)

Avatar Fallback

Re: niab kvistning

Naders  
#242464 Helt rätt, Totte! När Brittas Lanthandel var aktiv så var det mycket mer liv och rörelse i bygden;)
Jo, eftersom jag köpt gården av far och mor och de inte känner för att flytta än.....
Därför bor jag inte på gården, än....
Och ja, Jörgen bor 2 hus bortanför!

Om vi bearbetar trådämnet lite mera så är det väl mer aktuellt att kvista barrträd nu i dessa dagar.
Vet att undertaecknad ämnar spänna före Niab:en, troligtvis redan nästa vecka för att ta hand om brötarna.....

Avatar Fallback

Re: niab kvistning

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#242533 Var ute o testkörde Arbron i går morse för att komma ut till vägen, o släppa ut grannar längre ner i byn

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).