Skördare

Valmet 901

5 inlägg 2671 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Valmet 901

sliparn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24111 Begärde in en offert på en 901 utan aggregat,men fick då till svar att man inte kunde beställa utan aggregat.Så har det inte varit tidigare,någon som beställt en utan aggregat eller som vet?



   TS
Användarvisningsbild

beställa utan gick förut,

Valmet Anders  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24117 Som jag fattat så säljer valmet inte skördarna utan aggregat för att maskinen är CE märkt...förrgick väl detta utmärkt som jag förstått:P

Avatar Fallback
Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24153 lät ju väldigt konstigt... Härikring går det ju iaf två valmetar med logmax aggregat men det kanske är nåt nytt nu att dom itne säljs utan aggregat.

DEt enda jag vet är att 941an har man inte fått köpa utan aggregat förut vet ej hur det är nu.

Användarvisningsbild
kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#35177 tar upp en gammal tråd igen:

hur gick det - blev det någon affär?

Jag har fattat det som att det inte var något problem att köpa en ren 901 / 911.4 nu iallafall. De säljer inte med Logmax, bara SP / Valmet..

Sen e frågan om Logmax kan lösa inkopplingen på nya datorn.

Avatar Fallback
Jesper  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#35206 Vi har en 901.3, ska man ha en .3 ska man snabba sig, våran skulle vara en av de sista..den är väl 4 månader gammal.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).