Motorsåg och handhållet

STIHL MS 661 C-M

7 inlägg 8794 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

STIHL MS 661 C-M

traktorz  
#238695 Mycket såg det här, men knappast för den tallskog som finns kvar här hemmavid. Vår nästa såg klarar sig därför med max hälften i cylindervolym, typ MS 241.

♦ 91.1 cm³
♦ 5.4 kW
♦ 7.4 kg
♦ 1.37/1.39 kg/kW

http://www.stihl.pt/ms661.aspx
http://www.stihl.de/das-neue-maximum-di ... 1-c-m.aspx
MS 661 C-M Prospekt



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 661 C-M

JensSkoog  
#238712 Rysliga sakor! Skulle inte ville dragsa på den i skogen, men på vedbacken kunde den vell va bra! Ville nog ta en MS 261 om jag skulle ha ett alternativ.

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 661 C-M

huggar*n  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#238829 Tyvärr så är det väl som med alla andra friskluftsfläktar,att den får på tok för lite bränsle för att kunna leverera fullt!men om den visar sig att gå bättre eller åtminstone lika bra som 660`n så är jag inte främmande att införskaffa en sådan när min 660 har gjort sitt! trivs bra med den storleken på såg för det jag gör!

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 661 C-M

JensSkoog  
#238851 Da skulle du ta en tur til min lokala ÅF - dom har en på utställning med ungefär 120cm svärd!

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 661 C-M

SawTroll  
#239238
JensSkoog skrev:Da skulle du ta en tur til min lokala ÅF - dom har en på utställning med ungefär 120cm svärd!


Ser sikkert bra ut, men er en neppe spesielt bra kombinasjon.... :surp:

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 661 C-M

JensSkoog  
#239257
SawTroll skrev:
JensSkoog skrev:Da skulle du ta en tur til min lokala ÅF - dom har en på utställning med ungefär 120cm svärd!


Ser sikkert bra ut, men er en neppe spesielt bra kombinasjon.... :surp:

Frågade dom, och fick förklarat att det var på skoj! En skicklig eyecatcher, och det gillar ju affären.

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 661 C-M

Blivande snickare  
#239647 Såg säkert tufft ut :D Business trix heter det i boken! :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).