Trädfällning (arborist)

Hvor mange motorsager ?

21 inlägg 12758 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hvor mange motorsager ?

Hobbysågarn  
#224580 Jag har fyra st sågar. En 192t för beskärning, 200t för sektionsfällningar, 550xp för alldagliga fällningar/kvistning och en 357 xpg. Skulle kanske ha en större. Fick erbjudande att köpa en 3120 för någon vecka sedan, men den är lite för stor...

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Hvor mange motorsager ?

Daggi  
#238063 Jeg kjøpte som sagt en ekstra Stihl 241 og i dag er jeg glad jeg har den i reserve så jeg har motorsag til arbeidet i morga! :D

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hvor mange motorsager ?

Huskyman  
#238150 Oj Daggi! Vad gör du för typ av sågning med den där sägen? "Curve cut"? :lol:

Avatar Fallback

Re: Hvor mange motorsager ?

Daggi  
#238155 Jeg fikk et tre over den, men det er bare å bytte sverd, kjede og bestille nytt håndtak så er den i orden igjen :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Hvor mange motorsager ?

Daggi  
#238368 Stihl er kvalitet ;) Mener nå jeg da! :D

åååhhh..jeg er faktisk veldig fornøyd med Stihl sagene mine, de tåler en støyt og går og går..

   TS
Avatar Fallback

Re: Hvor mange motorsager ?

OlarsM  
#245928
Daggi skrev:Jeg kjøpte som sagt en ekstra Stihl 241 og i dag er jeg glad jeg har den i reserve så jeg har motorsag til arbeidet i morga! :D

:geek: Bara vänd på svärdet, är det en fin såg å kvista med. :D

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).