Före och efter jobbet

Vad ska man önska sig i 18:års present?

23 inlägg 11809 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Maltesson  
#23266
Bucketman skrev:En motorsåg kanske... o har du en så skadar det nog inte med en till. Kan aldrig ha för många roliga maskiner. :D


jo jag berättade för en släkting att ja önskade mig ett såg, men när jag berättade vad det kostade så skratta hon bara :cry: Det är inte lätt o ha snåla släktingar :wink: men ja kan tänka mig att jag får ett litet ekonomiskt bidrag från dom flesta släktingar iallafall, så jag kan köpa mig en såg på egen hand =)

   TS
Elmia
Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23268 Du kan ju köpa en gör-det-själv-traktor. När du fyller nitton kan du önska dig en startmotor, vid tjugo en generator och vid 21 ett nytt oljetråg... :-)
Senast redigerad av Mangan mån 17 mar 2008, 07:12, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback
Maltesson  
#23269
Mangan skrev:Du kan ju köpa en hör-det-själv-traktor. När du fyller nitton kan du önska dig en startmotor, vid tjugo en generator och vid 21 ett nytt oljetråg... :-)


haha, ja de e ju perfekt, då har jag traktorn i fint skick och körklar lagom till jag fyller 35 :lol:

   TS
Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23290 Ta denna då, blev lite sugen själv faktiskt... :oops:

http://www.blocket.se/vi/15578493.htm?ca=15_s

Eller den här?

http://www.blocket.se/vi/15578020.htm?ca=15_s

Avatar Fallback
Maltesson  
#23304 ja dom va ju fina, får nog sätta mig ner o fundera lite på det...

   TS
Avatar Fallback
mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23307 Ett par sköna kängor att ha på sig till skogs är aldrig fel.. 8)

Avatar Fallback
Maltesson  
#23652 nej det är verkligen inte fel, men "tyvärr" fick jag ett par sådana i julklapp, och två par vete fasen om jag har nytta av :lol:

   TS
Användarvisningsbild
Thunborg  
#24323 Ja hopp da GRATTIS i efterskott :lol:
Blidde det en röd liten traktor :roll: :roll: :?: :?:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).