Före och efter jobbet

R.I.P Boyd Coddington.

9 inlägg 3433 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

R.I.P Boyd Coddington.

PonsseBuffaloDual  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22872 Rest In Peace Boyd Coddigton
1944, 28, Augusti - 2008, 27, Februari. Ni har kunnate sett honom på Discovery Channels American Hotrods. Han dog av blodförgifting.

R.I.P Boyd Coddington

Visste inte riktigt vart ja skulle lägga tråden så de fick bli här.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild
Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22953 Det var fan.......Fick nyligen reda på att Roy lr. va han hette dog..Men de va väl ett tag sen!
Googlade fram lite mer info:

http://www.metro.se/se/article/2008/02/28/10/0450-45/index.xml

Användarvisningsbild
PonsseBuffaloDual  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#22956
Engstrand skrev:Det var fan.......Fick nyligen reda på att Roy lr. va han hette dog..Men de va väl ett tag sen!
Googlade fram lite mer info:

http://www.metro.se/se/article/2008/02/28/10/0450-45/index.xml


ja det är synd, ja Roy dog 2005 så de va ett tag sen.

   TS
Användarvisningsbild
LiddeLidman  
#23285 Vem är "Roy"? :oops:

// Lidde

Användarvisningsbild
Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23292 Dendär "tjuriga" gubben med glasögon. Brukade ofta hålla på med plåtjobb.

Avatar Fallback
John.S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25097 VA I H-----E ?!?!?! Ursäkta reaktionen men... Har vart sjuk i helgen så de enda jag har kollat på va just American Hotrods. Jag fick idag reda på att Roy dog 2005 men hade inte en aning om att Boyd är död :S Men visst var det kul när den svarte mannen jävlades med Roy? :)

Användarvisningsbild
PonsseBuffaloDual  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25111 hehe, Lee heter han, Ja han är riktigt rolig :)

   TS
Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25164 Roy:s bortgång var ju synnd men Boyd vet jag inte i fall jag kommer å sakna så mö, För det var en tjurig gammal gubbe.
Kunnde inte Duane å Roy bytt plats i stället....För Duane är ju oxå en knepig, tjurig å med ett jäkla skiftande humör.

Användarvisningsbild
jesper@fordson  
#25169 En av boyds stora bedrifter var ju att han fifflade så illa med bokföringen att han fick avlägga tid i finkan efter sin första konkurs.Sen led han ju av total inkompetens vad gäller bilbyggen men det framgick ju ganska tydligt.Om man tar upp ämnet Boyd med bilbyggare i staterna så får man inga positiva ord.Många anser väl att han dragit ner hotrod verkstädernas anseende ganska rejält.
Nu är detta bara vad jag hört av jänkare med samma intresse.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).