Elmia Wood 2013

Skogsforum på Elmia Wood 2013

37 inlägg 21463 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Fredrik Reuter  
#228012 Hej!
Av diverse anledningar så bar det sig inte bättre än att jag nu sitter hemma och skriver detta. Det är så det blir ibland och mest tråkigt känner jag för de medlemmar som planerat in ett besök i skogsforums monter under dagen. Jag ber om ursäkt för detta. Jag har inte möjlighet precis nu med en början till sammanfattning av mässan men det kommer det lovar jag.

Ha det bra allesammans så hörs vi vidare!

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Snowblow06  
#228018 Hej
Även jag tittade in i montern och köpte mig en keps och en t-shirt av admin d.ä. Tror dock jag mötte admin d.y på slingan precis innan jag kom fram till montern :smile: Kul med ansikten på folk man bara känner från ett forum.
I övrigt mycket trevlig mässa med en massa intressanta prylar och maskiner.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

erm  
#228028 Hej,

Om man var på mässan på lördagen och inte hade möjlighet att köpa en keps och t-shirt kan man göra detta i efterhand? Man vill ju göra reklam för detta super forum :)

Ps: super bra att ni mobil anpassat forumet!

Mvh Erik

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Fredrik Reuter  
#228032 Hej.
Absolut går det. Ge det någon dag till så kommer mer officiell info om kläder och kepsar!

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

majasally  
#228054 Åkte ned från Kiruna till Elmia för att tillbringa 2 dagar där. Första dagen, torsdag, hann vi inte gå runt allt innan de stängde, men det justerades till dag 2. Träffade " stand in" i skogsforums monter under torsdagen. Glömde bort att man kunde införskaffa skogsforumskläder, men det får göras senare. Längre ned på slingan så fick jag nöjet att besöka motorsågssamlarna och där fanns Totte som jag bytte några ord med, också mycket trevligt. Efter dag 2 så var vi ganska möra i benen o det kändes som man fått känna o klämma på det som var intressant. Kommer säkert att åka ned nästa gång det blir mässa 2015.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Hema  
#228073 Mitt minne av skogselmia 2011, var att den inte vart så mycket mindre, så varannat år har man något kul att se fram emot. :)

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

svampbob  
#228109 Borde det inte startas en ny tråd om Elmia med intryck och reflektioner? Vad var bäst, sämst mest oväntat osv

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).